Site icon IAS

קבוצת דיזנהאוז זכתה במכרז של הסוכנות היהודית לניהול שירותי הטסה

עפר חודורוב וחני סובול עם השותפים החדשים. צילום אביב גוטליב

מסלול השליחים למחנות הקיץ בחו”ל שולח מדי קיץ כ- 1,550 שליחים ושליחות ל- 175 מחנות קיץ יהודיים בארצות הברית ובקנדה. מטרת השליחות היא לחבר ולהעמיק את הקשר של הקהילות היהודיות בצפון אמריקה למדינת ישראל ולעם ישראל.

השליחים והשליחות פוגשים במהלך הקיץ למעלה מ- 120,000 חניכים, אנשי צוות וחברי קהילות יהודים. כל השליחים והשליחות יוצאים לשליחות במחנות הקיץ בתפקידי הדרכה של למעלה מ-100 תחומים. במסגרת ההדרכה שלהם, השליחים משלבים תכנים ישראלים שונים ויוצרים קשרים אישיים ומשמעותיים עם החניכים, הצוות המקומי והקהילות היהודיות שאליהן משתייכים המחנות.

לדיזנהאוז ניסיון רב שנים במתן שירות לגופים עסקיים וציבוריים ממגוון סקטורים. גודלה ועוצמתה של דיזנהאוז כחברה המתמחה בתחום העסקי והמוסדי, מאפשרים לה לנהל את תחום המכירות של כל לקוח עסקי באמצעות סוכן אישי ומנוסה, המומחה בתיירות עסקית.

חני סובול, מנכ"לית דיזנהאוז: "אנחנו מודים לסוכנות היהודית על האמון שהם נותנים בנו להוביל פרויקט בעל משמעות מיוחדת וערכית. דיזנהאוז מובילה היום את התחום המוסדי בשוק הישראלי, ואני משוכנעת שהניהול המקצועי של הצוות אצלנו יעניק שקט וביטחון לצוות המדריכים בדרכם לשליחות".

קבוצת דיזנהאוז, נציגתה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL הפועל בלמעלה ממאה מדינות, מעניקה שירותי תיירות למאות אלפי לקוחות מכל המגזרים. לאחרונה הודיעה הקבוצה כי שלושה גופים מובילים במשק הישראלי נכנסים כשותפים בקבוצת התיירות דיזנהאוז: פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק בפועלים, קבוצת מאיר, שבשליטת יעקב שחר ומשפחת קז, ומשפחת נוסבאום, מבעלי השליטה באשטרום. את הקבוצה מובילים יושב הראש עפר חודורוב והמנכ"לית חני סובול.

Exit mobile version