Site icon IAS

צרפת סוגרת גבולותיה לנוסעים שאינם ממדינות האיחוד האירופי

צרפת, מחמירה את כניסת תיירים מארצות מחוץ לאיחוד האירופי. צילום Depositphotos

צרפת נועלת גבולותיה, החל ממחר (ראשון, ה-31 בינואר 2021), לנוסעים המגיעים ממדינות שאינם באיחוד האירופי, במטרה לבלום את התפשטות הווריאנטים של נגיף הקורונה ובניסיון להימנע מסגר שלישי. נוסעי מדינות האיחוד האירופי ידרשו להציג בדיקת קורונה שלילית.

הודעה רשמית נמסרה בטוויטר מראש ממשלת צרפת, ז'אן קסטקס (Jean Castex) לאחר ישיבה עם הגורמים הבריאותיים בצרפת: "כל כניסה לצרפת ממדינה שאינה באיחוד האירופי תיאסר החל מחצות של יום ראשון. בנוסף, לא תתאפשר יציאה או כניסה מחוץ ליבשת, אלא במקרים מיוחדים בלבד."

בנוסף, החל מיום שני ה-1 בפברואר 2021 , יסגרו בצרפת כל מרכזי הקניות הגדולים, שאינם חיוניים (למעט מזון) מעל ל-20,000 מ"ר, מניעת התקהלות ומסעדות.

חברת התעופה אייר פראנס פרסמה הודעה בעקבות הצהרת ראש ממשלת צרפת בה היא מציינת: "תנאי הכניסה וסוגי אישורי המורשים לכניסה לצרפת השתנו. התקנות החדשות חלות על כל הנוסעים, ללא קשר ללאומיותם. אנו ממתינים להנחיות הרגולטורית הנוגעות למגבלות הנסיעות החדשות לצרפת וממנה עליה הכריזה ממשלת צרפת ב- 29 בינואר 2021. ברגע שנקבל את המידע הדרוש, נעדכן באתרי האינטרנט:  airfrance.com ו- airfrance.traveldoc.aero. ”

Exit mobile version