Site icon IAS

פתיחה מחודשת למלון היפייפה, ביי קלאב חיפה

מלון ביי קלאב חיפה. צילום נתן דביר

ביי קלאב הוא מלון מיוחד ויפייפה, מפנק ומרגש, החוגג את הזוהר והחלום המאפיינים את מיטב הערים השוכנות מעברו השני של הים התיכון, והוא שוכן  בליבה של העיר חיפה ומשקיף לנופים מרהיבים. הצוות מקצועי ואדיב והמלון מנוהל בידיה האמונות והאוהבות של הילה. לאחר טלטלות הקורונה של סגירה ופתיחה וסגירה, ביי קלאב, מרשת אטלס, יפתח מחדש מחר, יום ה' 11.3 – וזה מעורר במלון התרגשות רבה וגם סיבה לחגיגה.

מלון ביי קלאב הינו מלון בוטיק חדש, הממוקם במרכז חיפה, צופה לפארק הזיכרון, הכרמל ונוף המפרץ המרשים. זהו המלון הראשון של רשת מלונות אטלס בחיפה, אשר נפתח במרץ 2013 בבניין מ- 1912 ששומר ושוחזר בתפארתו ההיסטורית. בית האבן הישן בו שוכן המלון, נבנה כבית משפחתו של תאופיק אל חליל, בנו של מושל העיר התורכי. בהמשך דרכו שימש הבית את משטרת המנדט הבריטי, ולאחר מכן את בית המשפט שהיה ממוקם מעברו השני של הכביש עד שעבר למשכנו החדש בקריית הממשלה בעיר התחתית.

מלון ביי קלאב חיפה. צילום נתן דביר

את התכנון האדריכלי של הבית החד קומתי שהוכרז כמבנה לשימור, ביצע האדריכל דני ברלר, ובמסגרת זו טופלה מעטפתו בהתאם לחוק השימור וכן בוצעו בו תוספת בנייה של ארבע קומות וחלוקת חללי הפנים, תוך הקפדה מחמירה על חוקי השימור. עיצוב הפנים הופקד בידי המעצב אורן ברונשטיין.

בכניסה לביי קלאב ממוקם לאונג' מפנק, עם רצפות עץ אלון וקשתות אבן גדולות בו מוגשות ארוחות בוקר איכותיות, וכיבוד עשיר המוגש מדי יום לעת ערב. למלון טרקלין גן המשקיף לאמת מים ציורית. ביי קלאב תוכנן, נבנה ועוצב ברוח ערי הנופש המפורסמות של אגן הים התיכון – סאן רמו, קאן ומונטה קרלו המיתולוגיות.

 במלון 52 חדרים מרווחים מסוגים שונים, חלקם צופים לנוף המפרץ המרהיב, חלקם דופלקסים מפנקים ובאחרים פינות ישיבה מרווחות. כך, לדוגמה, בקומת הלובי נוצלה התקרה הגבוהה של הבית המקורי, ליצירת חדרי דופלקס הכוללים אזור הסבה קטן בכניסה, כאשר גרם מדרגות מרחף מוביל אל אזור שינה הממוקם בגלריה עליונה. הקומות הגבוהות יותר כוללות חדרים עם מרפסות המשקיפות אל נופו המרהיב של המפרץ, וכן סוויטות סטודיו מרווחות שעיצובן משלב אזור סלוני. למרות היותם שונים, חולקים החדרים את אותו מראה מהוקצע ואת אותה שפת צבע וחומר, דוגמת חדרי רחצה מרווחים, המרוצפים באריחי פסיפס שחורים ומחופים באריחי קרקל.

חדר במלון ביי קלאב חיפה. צילום נתן דביר

מעיצובו המרשים של המלון ניתן להתרשם כבר מהלובי, אשר חלליו המרשימים וסגנונו המיוחד, רוקמים חוויה שאין שנייה לה בעיר חיפה. ברחבי המלון, אינטרנט אלחוטי ללא תשלום, חדר כושר אישי וחדר טיפולים אלטרנטיביים, שבו נערכים מגוון טיפולי מסאג' מפנקים – למחירים ותיאום טיפולים יש ליצור קשר עם מחלקת הקבלה במלון. בנוסף, בכל החדרים: מיזוג אוויר, טלוויזיית HD LED רב ערוצית, ערכת קפה, תחנת עגינה להשמעת מוזיקה, מקרר, כספת, טלפון ישיר עם תא קולי, מיבש שיער ומצעי מיטה איכותיים העשויים 100% כותנה.

כתובת: מלון ביי קלאב. חסן שוקרי 7, חיפה

הזמנות: טלפון: 03-5425555

פקס: 03-7608920

Exit mobile version