Site icon IAS

פרופ' ד"ר אחמט בולט מונה לחבר הנאמנים של יאט"א

פרופ' ד"ר אחמט בולט, יו"ר הדירקטוריון והוועד הפועל של טורקיש איירליינס. צילום יח"צ

יו"ר הדירקטוריון והוועד הפועל של טורקיש איירליינס, פרופ' ד"ר אחמט בולט (Prof. Dr. Ahmet Bolat), מונה היום (ב') לחבר הנאמנים (BoG) של ארגון חברות התעופה הבינלאומי יאט"א (IATA) במהלך האסיפה הכללית השנתית ה-78 (AGM) הנערכת בדוחא שבקטאר . מינוי המהווה אבן דרך משמעותית להצגת מחויבותה של טורקיש איירליינס להמשיך ולמלא תפקיד מוביל בתעופה העולמית.

פרופ' ד"ר אחמט בולט התייחס למינוי ואמר: "אני רוצה להודות בזאת למועצת הנגידים של יאט"א על ​​בחירתי למשימה חשובה זו בעודי יו"ר מועצת המנהלים של טורקיש איירליינס. כשחקנים המובילים בתעשיית התעופה, אנו מאמינים בערך של סולידריות ושיתוף פעולה בין שותפים במיוחד בזמנים אלו. התעופה העולמית נכנסת לתקופה של ציון דרך משמעותית וכנציג נושאת הדגל הלאומית של טורקיה, אנו בטוחים שנמלא בהצלחה את האחריות הכרוכה במשימתנו החדשה באמצעות המומחיות האיתנה והרקע המקצועי שלנו".

פרופ' ד"ר אחמט בולט מכהן בתפקיד יו"ר טורקיש איירליינס החל מסוף ינואר 2022, ולו ניסיון רב בפיתוח אסטרטגיות, השקעות ותכנון צי מטוסים, שותפויות מסחריות ותיאום בריתות תעופה. לאחר שהתמקדה במציאת דרכים חלופיות ליצירת סינרגיות נוספות כדי לעמוד בשינויים הבסיסיים של התעשייה, טורקיש איירליינס תמיד מחויבת לעבוד בהרמוניה ולהחליף רעיונות לטובת חדשנות.

ארגון חברות התעופה הבינלאומי מייצג כ-290 חברות תעופה או 83% מסך התעבורה האווירית, ותומך בתחומים רבים של פעילות תעופה ומסייע בגיבוש מדיניות תעשייתית בנושאי תעופה קריטיים.

Exit mobile version