Site icon IAS

פסטיבל Taste of Dubai: קונסוליית ישראל בדובאי משתתפת לראשונה

פסטיבל Taste of Dubai. צילום הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי

הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי משתתפת לראשונה בפסטיבל הקולינרי הבינלאומי Taste of Dubai שהתקיים במהלך סוף השבוע (03-05.02) באמירות. במסגרת ההשתתפות, הזמינה הקונסוליה הכללית את השף טום אביב לייצג את המטבח הישראלי. אביב נפגש עם הקהל המקומי שהיה סקרן לגבי הקולינריה הישראלית והציג בפניו את מיטב המנות הישראליות המודרניות, כשאחת מהן היא הזוית האישית שלו לדג השבת הידוע, "פסטה חריימה".

פסטיבל האוכל Taste of Dubai נחשב לגדול ביותר באזור המפרץ הערבי, ואחד מהנחשבים ביותר במזרח התיכון. הוא מרכז אליו את טובי המומחים הקולינריים במרחב, בניהם שפים עטורים בכוכבי מישלן ומסעדות מובילות. טום אביב הוא השף הישראלי הראשון שמשתתף בפסטיבל קולינרי באיחוד האמירויות מאז נחתמו הסכמי אברהם בספטמבר 2020.

הקונסולית הכללית לישראל בדובאי, לירון זסלנסקי: "אני גאה ונרגשת שהצלחנו, בשת"פ עם משרד התיירות, להביא לנוכחות ישראלית ראשונה בפסטיבל הקולינרי הנחשב Taste of Dubai. השף טום אביב ייצג את ישראל ויציג לקהל האמראתי את המטבח הישראלי שהינו, למעשה, מטבח פיוזן במיטבו. זהו נדבך חשוב בחשיפה של הקהל המקומי לתרבות הישראלית העשירה, ואירוע ראשון מיני רבים שיקרו בהמשך".

השף טום אביב: "אני נרגש לייצג את ישראל ואת המטבח הישראלי לראשונה בפסטיבל אוכל בדובאי, זהו כבוד גדול עבורי להביא מעט Taste of Israel ל-Taste of Dubai."

פסטיבל Taste of Dubai: השף טום אביב מייצג את המטבח הישראלי. צילום הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי
Exit mobile version