Site icon IAS

פסטיבל "עמים וטעמים" באשדוד חוזר

פסטיבל "עמים וטעמים" באשדוד חוזר. צילום פוניה

היום ומחר (ד' ו- ה'), פסטיבל עמים וטעמים באשדוד חוזר, גדול מתמיד, אל פארק גן אלישבע, ומציע למעלה מ-50 דוכני אוכל של מסעדות העיר, עם מנות מתוך 99 העדות החיות באשדוד, וכל מנה ב-15 ₪ בלבד. אל הפסטיבל יצטרפו מסעדות שמשתתפות בו השנה לראשונה, כמו מסעדת הדגים פסקדו, שהוכתרה בשנת 2022 כאחת מ-50 המסעדות הטובות במזרח התיכון ונבחרת מדי שנה כאחת המסעדות הטובות בישראל, מסעדת החוף המדוברת פישנזון, הקונדיטוריה I LOVE EAT של שף קונדיטור צרפתי שפתח פטיסרי ממש כמו בפריז והמסעדות פאזל, לולה, טורו סושי וקירה.

הפסטיבל מציע השנה מגוון מסחרר של מנות ממטבחים שונים ברחבי העולם וגם ממטבחי שף, מנות של בשר ודגים, חלביות ומתוקים, כולן יצירתיות ומקוריות ומפתיעות בטעמיהן. בין הדוכנים בפסטיבל יהיו מנות כמו פולנטה עם פטריות ופרמז'ן ופולנטה בטטה על מצע של יוגורט, קציצות דגים מרוקאיות, קבבוני דג, ארנצ'יני, דים סאם, סיגר דג, סמסה, באחש, קרואסון עגל מפורק, ריזוטו, פיש אנד צ'יפס, קבב בוכרי, כנאפה ועוד ועוד.

כל מנה שתוגש בפסטיבל, שואבת השראה מ-99 העמים והעדות החיים באשדוד, אשר מראשית הקמתה ועד ימינו משכה אליה עולים מעשרות קהילות בעולם, שמטבחיהם היוו השראה לסצנה הקולינרית התוססת והמרגשת שמתרחשת בעיר אשדוד על שלל מסעדותיה, מסעדות שהשפים שלהם מביאים שפה קולינרית ייחודית, שילוב של עכשוויות לצד געגוע למטבח של אמא, באווירת הים התיכון שהעיר פרושה לאורכו.

פסטיבל "עמים וטעמים" באשדוד חוזר. צילום פוניה

הניהול הקולינרי של הפסטיבל הופקד בידיו של דוד קישקה, יזם ויועץ קולינרי, אשר נכנס למטבחיהן של כל המסעדות שישתתפו בפסטיבל, טעם את המנות, בחר יחד עם השפים את המנה המתאימה ביותר ואת אופן הגשתה ויצר תמהיל מרתק ומלא עניין וטעם. לצד האוכל, גם האווירה בפסטיבל תהיה בסגנון בינלאומי, כאשר להקות מוזיקה ומחול אתניות יופיעו לאורך הערב על הבמות וירקדו וינגנו מוזיקה ממדינות שונות בעולם.

בין עשרות המסעדות המשתתפות: פסקדו, קירה, עלמא, ברבריני, ראיחונה, מטילדה, ג'קוב דגים, טורו סושי, טירמיסו, נמסטה, פורטו, מורדושה, I LOVE EAT, בוטרא, זה, מפגש חברים, מואיז, פיצה בלה, קאיפויה, הולנד צ'יפס סנסט, יגאל דגים, פישנזון, פאזל, ז'נו בעיר, ג'יג'י, הירושלמי, פלאפל צנעני  ועוד.

הכניסה לפסטיבל היא ללא תשלום, מחיר כל מנה 15 ₪ בלבד.

פסטיבל "עמים וטעמים", פארק "גן אלישבע" אשדוד (מאחורי מלון "West"), 31.5-1.6 בשעות 18:30-23:00

 פרטים נוספים באתר תיירות אשדוד:  לחצו כאן     

Exit mobile version