Site icon IAS

פסטיבל הפתעות הקיץ של דובאי (DSS) חוזר ובגדול

הקיץ מבשר את שובו של פסטיבל הפתעות הקיץ של דובאי . צילום freepik

עונת הקיץ בדובאי מבשרת על מבצעי קניות ובידור לכל המשפחה, הודות לאירוע פסטיבל הפתעות הקיץ של דובאי (DSS). אירוע מרהיב ומיוחד כחלק משיגעון הקניות בדובאי, שממלא את חודשי הקיץ החמים בכמה מהחוויות המהנות ביותר של השנה, זו הפעם ה-25. היכונו למסע הקניות האולטימטיבי, במהלכו חנויות מציעות הנחות מטורפות לצד מופעי בידור הגרלות נושאות פרסים והנחות מדהימות באטרקציות ובתי מלון מובילים.

זכו במכונית ניסאן במסגרת פסטיבל הפתעות הקיץ של דובאי (DSS)

אוהבי קניות לא צריכים תירוץ כדי להגיע לשופינג מאלף בחנויות האטרקטיביות של דובאי, אבל הסיכוי לזכות במכונית מסוג ניסאן X טרה רק 'יתדלק' אתכם עוד יותר. קנייה מינימלית בסכום של 100 דירהם ואתם בהגרלה המיוחלת. יש לכם זמן עד יום חמישי ה-4 באוגוסט לרכוש ולהיכנס להגרלה שתערך בימי ראשון ה-17 ביולי, 24 ביולי, 31 ביולי, 7 באוגוסט ו-04 בספטמבר. ההגרלות הן חלק מפסטיבל הפתעות הקיץ של דובאי (DSS), בן 9 שבועות שהחל ב-1 ביולי.

מבצעים מטורפים וקניות למכביר בפסטיבל הפתעות הקיץ של דובאי (DSS)

החגיגה השנתית ושיגעון הקניות בפעם ה-25 חוזר לדובאי וימשך עד ה-04 בספטמבר. במהלך הפסטיבל יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות עבור כל המשפחה. בנוסף למבצעי קניות, ארוחות והגרלות, העיר מתעוררת לחיים עם מופעי בידור, תהלוכות והפעלות בקניונים הפופולאריים של דובאי. הקניות מתחילות בשעה 10:00 ונמשכות עד גמר המלאי, אז למה אתם מחכים!

הקיץ מבשר את שובו של פסטיבל הפתעות הקיץ של דובאי . צילום freepik

העסקה הגדולה של השנה בקניון דובאי

דמינו לעצמכם מה ניתן לרכוש במיליון דירהם ? הקיץ זה יכול להיות אחד או אחת מכם. בצעו במסגרת פסטיבל הקיץ של דובאי קנייה ב-500 דירהם בקניון דובאי (The Dubai Mall) ואתם כבר בהגרלה. ההכרזה על הזוכה המאושר/ת יהיה בשבוע האחרון של הפסטיבל. בנוסף, יתקיימו גם 8 הגרלות שבועיות מבין משתתפי ההגרלה הגדולה, שיכולים לזכות בכרטיסי מתנה בשווי 25,000 דירהם. מהרו להשתתף!

ברוך הבא למיליונר החדש בפסטיבל הפתעות הקיץ של דובאי (DSS)

שורה של קניונים בדובאי: Mall of the Emirates, City Centre Mirdif, City Centre Deira, City Centre Me’aisem, City Centre Al Shindagha ו- My City Centre Al Barsha, מציעים שורה של מבצעים מדהימים כחלק מחגיגת הקניות של הפסטיבל, אבל הדובדבן שבקצפת במסגרת הפסטיבל יהיה הזוכה במיליון דירהם בכל שבוע, רכשו ב- 300 דירהם והיכנסו להגרלה החלומית.

Exit mobile version