Site icon IAS

פסטיבל הספורט והמשחקים האלקטרוניים חוזר לדובאי

פסטיבל הספורט והמשחקים האלקטרוניים דובאי. צילום יח"צ

פסטיבל הספורט והמשחקים השנתיים (DEF 2023)  חוזר לדובאי, בין ה-21 ל-25 ביוני 2023 באקספו-סיטי. מטרת הפסטיבל היא לחגוג את תעשיית משחקי הווידאו, בידור טכנולוגי אינטראקטיבי ולקדם את מעמדה של דובאי כמרכז עולמי לספורט אלקטרוני וגיימינג.

הפסטיבל יכלול מגוון אירועים, כולל מופע אינטראקטיבי, טורנירי e-sports אזוריים, אתגרי משפיענים, כנס עסקי מעורר מחשבה ואירוע נטוורקינג B2B שמחבר בין חברות מכל העולם. הפסטיבל יקיים גם את פסגת Game Expo המופעלת על ידי PG connects  שתשמש פורום למנהיגים אזוריים לשתף פעולה בדרכים להקפיץ את הצמיחה החזקה בתעשיית המשחקים.

הפסטיבל יופעל על ידי PG Connects בשיתוף  Steel Media LTD שמנהלת את אירועי Pocket Gamer Connects . האירוע ידגיש כי דובאי היא האזור הצומח ביותר בתעשיית המשחקים הבינלאומית. בפסטיבל יתקיימו דיונים בנושאים חשובים העומדים בפני תעשיית המשחקים, כמו טכנולוגיות חדשות מ-Metaverse, AI ו- Web3 הטכניקות והמגמות העדכניות ביותר בפיתוח ומונטיזציה.

פסטיבל הספורט והמשחקים של דובאי הושק בשנת 2022, ואמור להיות גדול וטוב יותר השנה, במהדורה השנייה שלו, עם שטח גדול יותר לגיימרים ופסגת Game Expo מעודכנת. תעשיית המשחקים העולמית תעניק חוויה שאי אפשר לפספס עם יותר פעילויות וחוויות אינטראקטיביות.

בנוסף, תכנית המעורבות בחינוך תספק לסטודנטים בבתי ספר ובאוניברסיטאות פלטפורמה לחקור כיצד משחקים וספורט אלקטרוני יכולים לטפח כישרונות, לחלוק מומחיות ולהעלות את המודעות למסלולי קריירה חדשניים עתידיים עבור הדור הבא. התלמידים ישתתפו באתגר החינוך המרתק של Minecraft שיחקור מפה מבוססת דובאי. תתקיים גם תחרותMake Code  שתציג את כישורי הקידוד והמשחקים של המשתתפים, שתסתיים בגמר הגדול בשידור חי ב-Expo City , כולל משפיענים והרצאות קריירה של אנשי מקצוע בתעשייה.

פסטיבל הספורט והמשחקים האלקטרוניים דובאי. צילום יח"צ

אחמד אל חאג'ה, מנכ"ל דובאי פסטיבלים ומפעל קמעונאי, הגיב: "אנו שמחים לארח את המהדורה השנייה של פסטיבל הספורט והמשחקים האינטראקטיבי של דובאי בעקבות הצלחת האירוע בשנה שעברה. בהשראת המטרה של המנהיגות בעלת החזון שלנו להפוך את דובאי לעיר הטובה בעולם לבקר, לחיות בה, לעבוד בה, הפסטיבל מחזק עוד יותר את מעמדה של דובאי כמרכז האזורי העליון לספורט אלקטרוני וגיימינג. מכיוון שאזור זה הוא אחד משווקי המשחקים הצומחים ביותר בעולם, DEF הוא פסטיבל שנתי שהרבה מצפים לו, הבונה מורשת לחברות e-sport וחברות בידור אינטראקטיביות, וסוללת את הדרך לתוכן חדשני באיכות גבוהה שיאפשר לחובבי e-sports מכל העולם ליהנות מחוויית המשחק האולטימטיבית."

פסגת Game Expo 2023 מציגה הזדמנות חסרת תקדים עבור אנשים בתעשייה להרחיב את הרשתות שלהם ולפגוש אנשי מקצוע מכל רחבי העולם ומכל תחומי האקו-סיסטם של התעשייה. הפסגה בשנה שעברה הייתה הצלחה עצומה, עם למעלה מ-600 משתתפים מ-70+ לאומים ו-66 חברות. טובי המוחות בתעשייה נאמו באירוע, כולל הוד מעלתו עומר בן סולטן אל עולמה, שר המדינה לבינה מלאכותית.

פסטיבל הספורט והמשחקים של דובאי ו-Game Expo Summit 2023 יספקו הזדמנות מצוינת לאנשים בתעשייה להתערבב בשלב מוקדם וליצור את הקשרים הנכונים. הפסטיבל והפסגה יפגישו שחקנים כדי ליהנות מכמה מהמשחקים האחרונים והגדולים בעולם, כמו גם הצגת הכישרונות והמחשבות המקומיים והעולמיים הטובים ביותר בתעשייה.

למידע נוסף על פסטיבל הספורט והמשחקים של דובאי 2023, לחצו כאן

Exit mobile version