Site icon IAS

פסטיבל האוכל של דובאי לשנת 2022 יוצא לדרך

פסטיבל האוכל של דובאי 2022 .צילום יח"צ

פסטיבל האוכל השנתי של דובאי (DFF) חוזר לעיר ומזמין אתכם לחגוג את מעמד הגסטרונומיה העולמית של דובאי. פסטיבל האוכל יארך כשבועיים בין התאריכים 2-15 במאי 2022, ויציג את ההיצע הקולינרי המרגש ביותר של דובאי.

הפסטיבל (DFF) חוזר למהדורה התשיעית, כשהשנה ייקח את האורחים לסיור סוחף בעיר המהווה בית ליותר מ-200 לאומים וידועה במגוון הקולינרי העשיר שלה. DFF יחשוף את האורחים אל המטבחים והקונספטים האותנטיים הטובים ביותר שנוצרו על ידי גיבורי האוכל המקומיים של דובאי, כמו גם למסעדות משובחות, חוויות וכיתות אמן של שפים מובילים עם נוף של המקומות האייקוניים של דובאי.

במסגרת הפסטיבל יתקיים גם שבוע המסעדות של דובאי, המציע תפריטים ייעודיים במחירים מיוחדים. ההזמנות לאירועי הפסטיבל ולמסעדות פתוחות כעת ומספר המקומות מוגבל, לכן מומלץ לסועדים להבטיח את מקומם כעת.

הנה כמה מאירועי הדגל של פסטיבל האוכל של דובאי:

שבוע המסעדות של דובאי (6 – 15 במאי)

בשיתוף 40 מהמסעדות הטובות ביותר בעיר, שבוע המסעדות של דובאי (DRW) חוזר מה-6 במאי עם תפריטי ערב של שלוש מנות, שנהגו במיוחד לטובת הקונספט. המחירים יחלו החל מ-150 AED לאדם (כ-130 שקלים) או תפריטי צהריים של שתי מנות במחיר התחלתי של AED 95 (כ-85 שקלים). הסועדים בעיר יוכלו ליהנות ממנות שאי אפשר לעמוד בפניהן, בשימוש בחומרי הגלם הטריים ביותר – והכל במחיר אטרקטיבי שחוסך ללקוחות עד 50 אחוז ממחירי המסעדות הנפוצים בעיר.

בשבוע המסעדות של דובאי ישתתפו כמה מהמסעדות המוכרות ביותר בעיר, כולל כמה מהמסעדות הרשומות ב-50 המסעדות הטובות ביותר של MENA לשנת 2022 כמו LOWE, Reif Japanese Kushiyaki and Indochine, Woodfire, Tamoka..

הזמנות למסעדות המשתתפות ב- DRW פתוחות כעת והמקומות מוגבלים, לכן יש לבצע הזמנות מראש. את רשימת המסעדות המלאה ניתן למצוא באתר: www.dubaifoodfestival.com

את ההזמנות ניתן לבצע דרך: www.opentable.ae

פסטיבל האוכל של דובאי 2022 .צילום יח"צ

חוויות אוכל (2 עד 15 במאי)

עבור אלה שמחפשים הרפתקאות אוכל ייחודיות ומיוחדות במינן ברחבי דובאי, פסטיבל DFF יקיים סדרה אוצרת של טעמי דובאי המסורתיים והבלתי צפויים. כמו כן ייפתחו בפני האורחים שולחנות שף מוכרים, כיתות אמן, שיתופי פעולה קולינריים כמו גם קונספטים של אוכל חוויתי מחוץ לקופסה שהם בלעדיים ל-DFF. בין האירועים תמצאו שיעור להכנת סושי עם השף Tatsu ב-1004 Gourmet, כיתת הכנת פאייה במסעדת SUQ במלון ארב עונות ועוד. יש להזמין מקום לכל חוויות האוכל מראש, על ידי פנייה ישירה למסעדה הנבחרת.

בנוסף יהיו מבצעים חד פעמיים בקניונים ברחבי העיר, יתקיימו תחרויות אוכל וחוויות של כיף לכל המשפחה בעיר ובשווקים השונים ביניהם השוק של טיים-אאוט (Time Out Market) ורייפ מרקט (Ripe Market).

למידע נוסף ועדכון מלא על פעילויות DFF, בקר בכתובת http://www.dubaifoodfestival.com בערוצי המדיה החברתית: @dubaieats

Exit mobile version