Site icon IAS

פנלופה קרוז תשתתף בקמפיין חדש של חברת אמירייטס

פנלופה קרוז במטוס של חברת אמירייטס. צילום יחצ אמירייטס

חברת התעופה Emirates (אמירייטס) הודיעה על קמפיין חדש, שיושק באמצע הקיץ, בכיכובה של השחקנית הידועה פנלופה קרוז. השחקנית והפילנתרופית זוכת האוסקר פנלופה קרוז היא מעריצה ותיקה של אמירייטס ונוסעת מתמידה שביקרה בדובאי מספר פעמים. בצילומים בלעדיים מאחורי הקלעים על סיפון מטוס A380 ייחודי של אמירייטס, קרוז חשפה את התשוקה שלה ואת הקשר החיובי שיש לה עם אמירייטס, והצהירה שהיא נרגשת לשתף פעולה עם חברת התעופה לאחר שנים של טיסות איתה, בכמה מהמאורעות והטיולים המיוחדים ביותר בחייה.

קמפיין הטלוויזיה החדש ישודר ברחבי העולם החל מחודש יוני בשתי שפות – אנגלית; ושפת האם של פנלופה קרוז – ספרדית. תחת הכותרת "נסיעות אינן נוגעות רק ליעד הסופי; אלא גם לדרך ההגעה אליו", הפרסומות יציגו את קרוז נהנית מהפינוקים הבלעדיים של לקוחות המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים של אמירייטס, כאשר הם בוחרים לטוס טוב יותר, נהנים ממשקה בטרקלין מטוס ה-380A, ממקלחת מפנקת בשמיים, מצפייה במשחקי כדורגל בשידור חי ומקוויאר יוקרתי. בקמפיין קרוז נראית נהנית מהמושבים המרווחים במחלקת תיירים פרימיום החדשה של אמירייטס.

בנוסף, בפרסומת נראית קרוז מתקשרת עם צוות הטיסה של אמירייטס במספר שפות ונהנית ממגוון רחב של סרטים ותכנים במערכת הבידור עטורת הפרסים של אמירייטס – Ice Inflight, במסך LCD ענק בגודל 32 אינץ' – הגדול ביותר בענף התעופה באיכות Full HD. עוד בקמפיין ניתן לראות את קרוז כשהיא משתמשת במד הטמפרטורה האישי בסוויטת המחלקה הראשונה הפרטית שלה, נהנית מהנופים בשמיים עם משקפת בהזמנה אישית, ולבושה פיג'מת לחות אקטיבית של אמירייטס כדי להנות משנת צהריים במיטתה השטוחה במטוס, מוקפת במגוון שירותים יוקרתיים – מה שמבטיח שהמסע שלה יהיה נפלא מתחילתו ועד סופו.

כל פרסומות הטלוויזיה החדשות בוימו והתעוררו לחיים בזכות רוברט סטרומברג, במאי הוליוודי זוכה אוסקר פעמיים, עם 21 זכיות בפרסים ו-30 מועמדויות לפרסים על סרטים, סדרות טלוויזיה ופרסומות לאורך הקריירה המפוארת שלו. סטרומברג עבד בשיתוף פעולה הדוק עם צוות המותג של אמירייטס כדי להבטיח שהקמפיין יציג את היוקרה שבחוויית הטיסה של אמירייטס, תוך שמירה על נימה המציגה את חוש ההומור החצוף של קרוז. הקמפיין גם נתמך על ידי בית ההפקה המוערך Ridley Scott Associates ו-Framestore – אולפן הקריאייטיב עטור הפרסים לאפקטים מיוחדים.

פנלופה קרוז במטוס של חברת אמירייטס. צילום יחצ אמירייטס

ריצ'רד בילינגטון, סגן נשיא בכיר באמירייטס, אמר: "אמירייטס עוסקת בחווית טיסה טובה יותר, שבה המסע שלכם ליעד חשוב לא פחות מהיעד עצמו. אנחנו דואגים לכל פרט בחוויה של לקוחותינו וחיפשנו שגריר שמשקף את המותג – זה היה צריך להיות מישהו קלאסי, מסוגנן ובעל הכרה בינלאומית. פנלופה הייתה ההתאמה המושלמת".

בדומה לפרסומות אחרות שזכו להצלחה עולמית כמו בורג' גירל, ג'ניפר אניסטון על סיפון אמירייטס וג'רי האווז, פנלופה קרוז תהיה שותפה לסדרת הפרסומות שתשודר ברחבי העולם בערוצי החדשות בטלוויזיה, ותוצג בערוצים הדיגיטליים של אמירייטס עצמה, כולל בפעילויות משותפות נוספות שיוכרזו במהלך השנה הקרובה.

Exit mobile version