Site icon IAS

פורשה דיזיין ורשת שטייגנברגר משיקים מותג מלון יוקרה משותף

תרשים של מלון Steigenberger Porsche Design . צילום פורשה דיזיין

שטייגנברגר (Steigenberger) – מותג בתי המלון של קבוצת דויטשה הוספיטליטי (Deutsche Hospitality), המנהלת 7 מותגי מלון נוספים, חברה לקבוצת פורשה דיזיין  (Porsche Design) – חטיבת העיצוב של מותג המכוניות, להשקת שטייגנברגר פורשה דיזיין (Steigenberger Porsche Design Brand), קונספט חדשני של מלונות במגזר החיים היוקרתי. החברה המשותפת מתכננת לפתוח 15 בתי מלון בערים הגדולות בעולם: לונדון, סינגפור, דובאי, שנחאי ועוד.

Steigenberger Porsche Design  יביא יחד עיצוב, טכנולוגיה וסגנון חיים ברמה הגבוהה ביותר. התוצאה תהיה חוויית מותג ייחודית שנוצרה מהפילוסופיה וערכים של מותג פורשה. לקבוצת Deutsche Hospitality  כ-160 בתי מלון ברחבי העולם.

עיצוב ואיכות הם בראש סדר העדיפויות

"Steigenberger Porsche יוצר מותג המאגד את הפילוסופיה והערכים של מותג פורשה דיזיין הבלעדי עם איכות השירות של מלונות שטייגנברגר," אמר מרקוס ברנהרדט, מנכ"ל מלונות שטייגנברגר. "המטרה המשותפת שלנו היא להקים מוצר חדש לקבוצת יעד גלובלית המבקשת ייחודיות ויש לה את הציפיות הגבוהות ביותר לגבי איכות".

"מלונות Steigenberger Porsche Designs יציעו חדרים וסוויטות חדשניים בעיצוב ייחודי עבור אורחים בחיפוש אחר חוויות יוצאות דופן במקומות המרכזיים ביותר בעולם. המלונות יכללו לפחות 150 חדרים, סוויטות ופנטהאוזים. הם גם יציעו מסעדות יוצאות דופן, בר קונספט, מתחם בריאות ויופי וחדר כושר המשתרע על שטח מינימלי של 1,000 מטרים רבועים", אמר ד"ר יאן בקר, מנכ"ל קבוצת פורשה דיזיין .

"עבורנו, בתי הארחה של Steigenberger Porsche מהווה צעד חשוב לקראת פנייה לקבוצת יעד אטרקטיביים בטווח הארוך והמענה לדרישות גוברות לאינדיווידואליות, בלעדיות, עיצוב וחוויית מלון ייחודיות", הוסיף מרקוס ברנהרדט.

ד"ר יאן בקר, מנכ"ל פורשה דיזיין, ומרקוס ברנהרדט, מנכ"ל מלונות סטייגנברגר. צילום פורשה דיזיין
Exit mobile version