Site icon IAS

"פאוזי עזאר": אוריינטלי ומפנק בלב העיר נצרת

האכסניה הציורית מציעה שטחים ציבוריים גדולים. צילום באדיבות אברהם הוסטלס

גם נצרת מגלה סימני חזרה לשיגרה תיירותית. "פאוזי עזאר", הגסט האוס הנצרתי עומד להיפתח מחדש השבוע, יום ד' 17.6. "פאוזי עזאר", של קבוצת אברהם הוסטלס וטורס, ממוקם בלב העיר העתיקה של נצרת, בבית האחוזה ההיסטורי של משפחת עזאר. זהו בניין אבן מהמאה ה- 18, בעל תקרה מצויירת ומעוטרת בסגנון המקומי הייחודי, עמודים ורצפת שיש טורקי, אולם מפואר עם נוף פנורמי וחצר מעוטרת קשתות אבן. את כל אלה תמצאו ב"פאוזי עזאר", המציע חדרים משותפים וחדרים פרטיים, באווירה ייחודית ואוטנטית.

האכסניה הציורית מציעה שטחים ציבוריים גדולים, שבהם האורחים יכולים לבלות, לפגוש אורחים אחרים, ולעסוק בפעילויות השונות אותן מציע המקום וכמובן האתרים הקסומים של העיר נצרת. מיקומו של "פאוזי עזאר" הוא בלב השוק של נצרת העתיקה, במרחק של דקה אחת בלבד משוק הירקות ובמרחק של מספר דקות ממסעדות ובתי קפה מעולים. מעיין מרים כמו גם כנסיית הבשורה נמצאים במרחק הליכה קצרה בסמטאות הקסומות של העיר.

פאוזי מציע חדרים משותפים וחדרים פרטיים. צילום באדיבות אברהם הוסטלס

אבל לא רק פאוזי נפתח – נצרת כולה בהתאוששות והעסקים המקומיים שמסביב לפאוזי עזאר חוזרים לפעול. בתי קפה משובחים, חנויות עיצוב מקומיות, קונדיטוריות עם ממתקים ערביים ואתרי ההיסטוריה – כולם פתוחים, על-פי ההנחיות, ומחכים לאורחים.

מי ומה בנצרת?

ועוד בשורה: בתחילת יולי, יפתחו אברהם הוסטל ת"א וירושלים. ההוסטלים של קבוצת אברהם מציעים חוויה תרבותית מקומית, ומתאימים מאוד לזוגות, משפחות ובודדים. מדיניות ההזמנות באברהם, משאירה אתכם בראש שקט – הזמנה ללא תשלום מוקדם, אפשרות ביטול או שינוי בקלות, עד 24 שעות טרם ההגעה.

מרווא, רעות וכל אנשי הצוות של פאוזי נצרת, ערוכים ומוכנים לקבל את האורחים לחוויה מקומית אותנטית, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
לילה לזוג בחדר פרטי, החל מ-320 ש"ח, כולל ארוחת בוקר.

להזמנות

Exit mobile version