Site icon IAS

עתיד המלונאים העצמאיים נותר לא בטוח

מגמת עלייה במחירי בתי המלון צילום Depositphotos

בחזרה לשגרה ממשבר הקורונה, רשתות בתי המלון כמו:  Wyndham, Marriott, Choice, Hilton, IHG ו- Accor יתפתחו בקצב מהיר יותר וייצרו אי וודאות גדולה יותר עבור המלונאים העצמאיים. כך עולה מסקר חדש של חברת האנליטיקה GlobalData. חברות אלו היוו יותר ממחצית (50.55%) נכסי מותגי המלונות העולמיים בשנת 2018.

ראלף הוליסטר (Ralph Hollister), אנליסט נסיעות ותיירות ב- GlobalData, אמר: "מספר המלונות העצמאיים מצטמצם בעשורים האחרונים. רשתות בתי המלון הגדולות הרחיבו ללא הרף את הרשת הגלובלית שלהן באמצעות חיבור עם מלונות עצמאיים. ההשפעה שנוצרה על ידי COVID-19 עשויה להאיץ מגמה זו, ולאלץ את המלונאים העצמאיים לקבל החלטות קריטיות ביחס לעתידם מוקדם יותר ממה שחשבו."

"בחזרה לשגרה ממשבר הקורונה, מלונות עצמאיים עלולים לא להיות מסוגלים להתמודד מול השחקנים הגדולים בתעשייה שכבר נלחמים זה בזה על הנוסעים שחוזרים . אם מלונות עצמאיים אינם מעוניינים להיות שלוחות של הרשתות הגדולות – או שהרשתות הגדולות לא מעוניינות לעבוד איתם, יתכן והם יצטרכו לסמוך יותר על אתרי סוכנויות הנסיעות האינטרנטיות ( OTA – On Line Travel Agents). זה אולי יגדיל את מספר האורחים אך יקטין את הכנסותיהם בתקופת החזרה לשגרה בגלל תשלום העמלות ל-OTA."

"בשל משבר הקורונה, מלונות עצמאיים יצטרכו לאמץ את הנחיות משרד הבריאות בעלויות גבוהות. לרשתות הגדולות והבינלאומיות יש את הכסף והכוח השיווקי להתוות את תקני ההיגיינה החדשים, מה שיסייע להן להגדיל את נתח השוק העולמי, סיכם ראלף הוליסטר ."

Exit mobile version