Site icon IAS

ענת סטריק-דהאן תכהן בתפקיד המשנה למנכ"ל בישראל קנדה מלונות

מלון דניאל ים המלח צילום דן פרץ

כפי שפורסם, ישראל קנדה מלונות חתמה על הסכם רכישת מלון דניאל ים המלח וניהול מלונות ווסט בתל אביב ובאשדוד. שלושת המלונות יצטרפו לששת המלונות אותן מנהלת ישראל קנדה.

ענת סטריק-דהאן פרשה מניהול מלונות טמרס בחודש שעבר לאחר עשור בו שימשה במספר תפקידים ובראשם ניהול כללי של הרשת עד לפרישתה ומשמשת כיו"ר ועדת השווק של התאחדות המלונות בישראל.

כזכור, סטריק-דהאן, ממייסדי רשת המלונות פתאל, כיהנה בעבר במשך 12 שנים בתפקיד סמנכ"ל שווק ומכירות לצידם של דוד פתאל וגדי פריבר ועסקה בפיתוח  התשתיות השווקיות ומיתוג החברה מהיווסדה.סטריק-דהאן חברה בועד המייעץ לארגון הבוגרים של אוניברסיטת תל-אביב, לאחר שסיימה את לימודיה שם בהצטיינות. בנוסף הינה בוגרת מינהל בתי מלון מטעם הטכניון וקורס דירקטורים מטעם אוניברסיטת ת"א.

לרגל הצטרפותה  מסר ראובן אלקס, מנכ"ל הרשת ושותף מלונות "ישראל קנדה": ענת סטריק דהאן הינה רכש משמעותי לחברה ואני סמוך ובטוח כי הצטרפותה לאחר שניהלה את מלונות טמרס בהצלחה, מוסיפה למיצוב החברה ולשדרוג הרשת. הצטרפותה תומכת  באסטרטגיית תהליכי ההתרחבות והצמיחה של החברה.

ענת סטריק-דהאן, המשנה למנכ"ל "ישראל קנדה מלונות". צילום יח"צ

ענת סטריק-דהאן, המשנה למנכ"ל "ישראל קנדה מלונות", מסרה: "אני מודה לראובן אלקס  על הבעת התמיכה, האמון וההזדמנות להיות שותפה לחזון ולצמיחת הרשת. אני גאה להצטרף לחברה איתנה כמו ישראל קנדה ולרשת המלונות המתפתחת. עומדים בפנינו אתגרים רבים ומגוונים, כתעשייה בכלל וכחברה בצמיחה בפרט. אעשה כל שביכולתי להוביל את החברה להצלחות לצידו של ראובן אלקס.

ישראל קנדה מלונות בראשותו של ראובן אלקס, מנהלת את מלונות גלי כנרת ולייק האוס בטבריה, כפר הנופש נופי גונן, הסכם אשר נחתם לאחרונה, מלון סוליי אילת ומלון הרלינגטון באשקלון. מלונות הרשת עוברים בימים אלה שיפוצים בהשקעה רבת היקף. בשנת 2021 צפויה פתיחתו של מלון הקונספט PLAY בפרויקט מידטאון ת"א. עם השלמת עסקת טמרס מונה החברה 9 בתי מלון, וכ-1350 חדרים .

Exit mobile version