Site icon IAS

"עם שתי מסיכות אתם מוגנים טוב יותר נגד נגיף הקורונה"

עטיית מסיכות מצילה חיים. צילום freepik

מחקר חדש של המרכז האמריקני לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) מצא כי עטיית מסכת בד מעל מסכה כירורגית, עשויה להפחית את החשיפה ל- COVID-19 בשיעור של עד 96.4% בין אדם הנושא את הנגיף לאדם שאינו חולה. המחקר מצא גם כי קשירת לולאות האוזניים של מסיכה כירורגית במקום בו הם מתחברים לקצוות המסכה ואז הפחתת כניסת האוויר עשויה לשפר באופן משמעותי את יעילות המסכות.

דוברות הבית הלבן הודיעה ​​על הממצאים במהלך תדרוך עיתונאים ביום רביעי והנשיא ג'ו ביידן הדגיש את חשיבות עטיית המסיכות כבר בימים הראשונים של כהונתו ואף חתם על צו המחייב עטיית מסיכות בזמן נסיעה בתחבורה ציבורית ובמבנים פדרליים. הבית הלבן השיק גם את "אתגר עטיית מסיכות לאורך 100 ימים", כאשר בתחילת חודש פברואר היו רק 14 מדינות בנוסף לוושינגטון הבירה, עם צו המחייב עטיית מסיכות.

"מחקרים הראו כי הדבקות מנגיף COVID-19 ומקרי המוות הצטמצמו כאשר יושמה מדיניות המחייבת את כולם לעטות מסכה", אמרה ד"ר רושל וולנסקי, מנהלת במרכז לבקרת מחלות ומניעתן. "עם מספר רב של מקרים, אשפוזים ופטירות, זה הזמן להחזיר את דרישת עטיית המסיכות."

"לקבלת ההתאמה הטובה ביותר, וודאו כי המסכה מתאימה בנוחות אך בצמוד לאף, ללחיים ולסנטר ללא כל פערים," אמרה ד"ר איליין האן לה. "לא משנה אם הרצועות עוברות מעל הראש או מסביב לאוזניים כמו לולאות, השיקול העיקרי הוא אם תצליח לשמור על המסכה באופן עקבי למשך זמן ממושך."

עד כה, למעלה מעשרה מיליון אמריקאים קיבלו את שני מנות החיסון לקורונה, ואילו מקרי המוות הגיעו ל -470,000. וככל שמופיעות מוטציות חדשות של נגיף הקורונה, מעולם לא היה חשוב יותר לעטות מסיכה מדגישים במרכז לבקרת מחלות ומניעתן.

Exit mobile version