Site icon IAS

עיריית הרצליה תקיים את יריד ART&HOME, בביתם של כ- 35 אמנים

אירינה (לירי) רון. Courageous. צילום: אירינה (לירי) רון

עיריית הרצליה תקיים לקראת פסח את יריד ART&HOME, במהלכו למעלה מ-35 אמנים מהרצליה יפתחו את ביתם לציבור הרחב. זוהי הזדמנות מצוינת להיפגש עם האמנים של העיר, להכיר, להתוודע לכשרונם, להתרשם מיצירותיהם היפות, ואם רוצים – גם לקנות יצירה ייחודית כמתנת חג למשפחה או לחברים. האמנים מגיעים מתמהיל רחב ועשיר של סגנונות ותחומים: צילום, ציור, פיסול, קרמיקה, עבודות יד, תכשיטים ועוד. הביקור בבתים מאפשר מפגש ישיר ובלתי אמצעי בין האמנים, היצירות שלהם והמבקרים.

אירוע ART&HOME כבר הפך למסורת בהרצליה והוא זוכה להצלחה רבה, הן בקרב האמנים המשתתפים, והן בקרב המבקרים הרבים שמשלבים חוויה אמנותית יחד עם סיורים בשכונות העיר. והשנה, תלמידי בית ספר 'אופק' לחינוך מיוחד גם ייקחו חלק ביריד. בבית ספר 'אופק' מתקיימות סדנאות לאורך כל השנה, בהן התלמידים מתנסים בעבודה עם חומרים מגוונים ומתרגלים מיומנויות עבודה שונות. כל כיתה מהווה סדנה ובוחרת בעצמה את התוצר שתכין במהלך השנה. השנה מתקיימות 9 סדנאות עבודה: עציצים מבטון, הדפס על עץ ועבודות עץ, מקרמה, יצירה עם קפסולות, תחתיות לסירים מפסיפס, ועוד.

חיה פרידמן. פופ ארט. צילום: חיה פרידמן

לקראת החג, בית ספר 'אופק' מצטרף ליריד HOME&ART ומזמין את התושבות והתושבים להגיע להתרשם ולרכוש את התוצרים. כל ההכנסות מהיריד מיועדות לממן את המשך פעילויות הסדנאות. היריד של בית ספר 'אופק' יתקיים ביום שישי, 1.4, בין השעות: 12:00-10:00. ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "העיר הרצליה בורכה באנשים מוכשרים ויצירתיים, שמוכנים לפתוח את בתיהם לטובת קידום התרבות והאמנות. הפרויקט הזה מהווה חיבור אמיתי בין אמנות לקהילה וזוהי הזדמנות נפלאה להיחשף לעולם יצירתי, עשיר ומרתק. אני מזמין את תושבי הרצליה והסביבה לבוא ולפגוש את האמנים בבתיהם".

האירוע יתקיים במועדים:

יום שישי, 1.4, בין השעות: 15:00-09:00.

יום שבת, 2.4, בין השעות: 14:00-09:00, 20:00-16:00.

הכניסה לבתים חופשית.

צפו במפת האמנים המציגים, באתר העירוני: https://bit.ly/3uhvB4f

Exit mobile version