Site icon IAS

עידוד התיירות הישראלית לבולגריה בסימן "גלה את החוויה שלך"

שגרירת בולגריה בישראל מברכת באירוע לעידוד התיירות לבולגריה. צילום שוש להב

"Friends of the Bulgarian Tourism in Israel" – זו היתה כותרת ההזמנה לאירוע תיירותי מכובד ומעניין, שארגנה שגרירות בולגריה בישראל בשם משרד התיירות בבולגריה, לעידוד התיירות מישראל לבולגריה, תחת הסלוגן "גלה את החוויה שלך". דווקא לקראת עונת החורף, בה מוצעים אתרי סקי נהדרים במחירים שפויים, אבל גם לקראת שאר עונות השנה, כי האביב, הקיץ והסתיו מציעים ייחוד משלהם לתייר: תיירות טבע, ימית, תרבותית, אקולוגית, ספא, סקי, גולף ועוד.

באירוע השתתפו נציגי שגרירות בולגריה בארץ, ובהם השגרירה, רומיאנה בשברובה Rumiana Bachevarova, והנספח הכלכלי של השגרירות, קאמן מינקוב Kamen Minkov. כן השתתפו קונסול הכבוד של בולגריה בישראל, מוני בר, תיירנים ישראלים בכירים ואורחים נוספים. בתוכנית המקורית היו אמורים להשתתף גם תיירנים מבולגריה, אבל בגלל ווריאנט הקורונה החדש נבצר מהם להגיע.

נופים בבולגריה, מתוך מצגת שהועברה במפגש. צילום שוש להב

השגרירה (אישה מרשימה ולבבית) מברכת את הנוכחים, סוקרת בקצרה את היחסים הידידותיים בין בולגריה לישראל, מזמינה את הישראלים להגיע לבולגריה ולהנות מכל הטוב שיש למדינתה להציע, ומאחלת בעברית "חנוכה שמח"; הנספח הכלכלי בשגרירות מעביר בעברית טובה (!) מצגת על מגוון אטרקציות התיירות בבולגריה, ומציין שבעשור האחרון צמחה התיירות מישראל בחורף פי 5 ועומדת על כ- 16000 בחודשי ינואר-מרץ; קונסול הכבוד מציין את הסיוע שהגישה בולגריה ליהודיה במלחמת העולם השנייה, ומציב יעד תיירותי של חצי מיליון תיירים מישראל לבולגריה תוך 3 השנים הבאות.

בולגריה היא מדינה שפוטנציאל התיירות שלה רב ומגוון וטרם נחשף לישראלים. היא הרבה הרבה יותר מנופש ברביירה ובתי קזינו… (כמו, לדוגמא, בעיר ורנה, המוכרת יותר לישראלים). יש בבולגריה ערים יפייפיות ואתרי טבע מופלאים הפתוחים למטיילים ללא עלויות, המעיינות המינרליים שלה ידועים באיכותם, יש בה מסורת תרבות מכובדת וקולינריה משובחת, בתי מלון מפנקים ואנשים מסבירי פנים. והמחירים – נוחים לכל כיס.

משתתפי האירוע מקנחים בכיבוד עשיר וטעים המאפיין את הקולינריה הבולגרית ומקווים כולם להתאוששות התיירות העולמית ולמיגור הקורונה. אופטימיות – זה המסר.

לחמים טעימים המאפיינים את הקולינריה הבולגרית. צילום שוש להב
Exit mobile version