Site icon IAS

עומאן אייר תצטרף לברית התעופה וואן וורלד ב-2024

מטוס דרימליינר 787 של עומאן אייר. צילום אתר החברה

עומאן אייר (Oman Air) שבסיסה במוסקט נבחרה כחברה בברית התעופה וואן וורלד (oneworld) על ידי מועצת המנהלים המורכבת ממנכ"לי חברות התעופה החברות בברית. חברת קטאר איירווייז תשמש כנותנת חסות לכניסתה של עומאן אייר ותספק הנחיות ותמיכה לחברת התעופה החדשה בברית.

סולטנות עוּמאן היא מדינה מזרח-תיכונית, בחלק הדרומי-מערבי של אסיה, בדרום-מזרח חצי האי ערב. לעומאן אין יחסים דיפלומטיים רשמיים עם ישראל אך בעבר ראשי ממשלה ביקרו במדינה ונפגשו עם הסולטאן קאבוס בן סעיד. הביקור האחרון היה ב-2018 בו אירח הסולטן את ראש ממשלת ישראל לשעבר, בנימין נתניהו.

עומאן אייר צפויה להצטרף לברית ב-2024 ולאחר מכן תוכל להעניק הטבות ללקוחות וואן וורלד בטיסותיה. חברי הנוסע המתמיד שלה- Sindbad , יוכלו ליהנות ולממש מיילים בכל חברות התעופה החברות בברית וואן וורלד, כאשר חברי הדרג העליון יקבלו הטבות נוספות, כולל גישה לטרקלין במהלך נסיעתם.

לאחר הצטרפותה של עומאן אייר, ברית התעופה וואן וורלד תהיה היחידה עם שלוש חברות תעופה מהמזרח התיכון, אחרי קטאר איירווייז ורויאל ג'ורדניאן ותוסיף יעדים חדשים לרשת קווי התעופה של הברית,: דוקם (Duqm) וח'סאב (Khasab) בעומן, צ'יטגונג (Chittagong) בבנגלדש. לקוחות בעלי כרטיסי Emerald , oneworld Sapphire ומחלקות היוקרה יזכו להיכנס לשלושת טרקליני עומאן אייר במוסקט, סאלאלה ובנגקוק.

עומאן אייר, חברת התעופה הלאומית של סולטנות עומאן, הושקה בשנת 1993 ומחברה פנים ארצית הפכה למוביל בינלאומי המשרת 41 יעדים בלמעלה מ-20 מדינות. לחברה צי מודרני של כ-40 מטוסים, הכוללים מטוסי בואינג 737, 787 ואיירבוס A330. המטוסים בנויים בתצורת שתיים או שלוש מחלקות וסוויטות פרטיות במחלקה ראשונה בטיסות ארוכות טווח. החברה זכתה בפרסים רבים ולאחרונה זכתה בפרס APEX Passenger Choice Award עבור נוחות המושב הטובה ביותר במזרח התיכון.

עומאן אייר מפעילה טיסות לחמישה יעדים של ברית התעופה וואן וורלד: עמאן, קולומבו, דוחה, קואלה למפור ולונדון הית'רו. בנוסף, חולקת כבר טיסות קוד שייר עם ארבע חברות תעופה בברית: רויאל ג'ורדניאן, קטאר איירווייז, מלזיה איירליינס וסרי לנקה איירליינס. עומאן אייר תהיה חברת התעופה השלישית המצטרפת לברית וואן וורלד בחמש השנים האחרונות. רויאל אייר מרוק הצטרפה לברית באפריל 2020 ואחריה אלסקה איירליינס בחודש מרץ 2021, מה שהפך את ברית וואן וורלד ליחידה שבה יש שתי חברות תעופה אמריקניות.

יו"ר מועצת המנהלים בברית וואן וורלד ומנכ"ל קבוצת קטאר איירווייז, אכבר אל בייקר (Akbar Al Baker) אמר: " הצטרפותה של עומאן אייר עטורת הפרסים, היא אבן דרך חדשה עבור ברית וואן וורלד. נוסעי עומאן אייר ייהנו מטיסות שיחברו אותם ליותר מ-900 יעדים ב-170 מדינות. עומאן אייר תעניק יתרונות גדולים לברית, שיאפשרו לנוסעים לגלות לא רק חברה חדשה בעלת מוניטין מצוין, אלא מדינה יפה".

מנכ"ל עומאן אייר, Eng Abdulaziz Al Raisi אמר: "הצטרפותה של עומאן אייר לברית וואן וורלד מייצגת רגע מכונן במסע שלנו לספק לנוסעים אפשרויות טיסה מגוונות יותר באמצעות השותפויות והבריתות. אנו שמחים להצטרף לברית חברות התעופה המובילה בעולם בתקופה שבה הביקוש לנסיעות נמצא בעלייה. אנו מצפים לקבל את פני חברי וואן וורלד במטוסינו, כדי לחוות את שיא האירוח של עומאן ואת כל מה שיש לסולטנות עומאן להציע במונחים של היסטוריה, תרבות ויופי טבעי."

Exit mobile version