Site icon IAS

סרטון: מטס חגיגי לרגל פורמולה 1 איתיחאד איירווייז אבו דאבי גרנד פרי

איתיחאד איירווייז (Etihad Airways), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות ונותנת החסות הרשמית של מרוץ המכוניות 'פורמולה 1 איתיחאד איירווייז אבו דאבי גרנד פרי' (Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix) ביצעה מטס אווירי חגיגי שחלף מעל מסלול יס מרינה בו מתקיים מרוץ המכוניות הגרנד פרי.

רגע לפני תחילת המרוץ ה -17 והמסכם של פורמולה 1 לשנת 2020, מטוס בואינג 787 דרימליינר של איתיחאד איירווייז מלווה בצוות אווירובטי מחיל האוויר של איחוד האמירויות ביצע את המטס הססגוני בשמי הבירה, אבו דאבי.

טרי דאלי (Terry Daly), מנכ"ל מותג ושיווק בקבוצת איתיחאד אמר: "מאז הצטרפותה של אבו דאבי לסבב התחרויות בשנת 2009, איתיחאד איירווייז היתה שותפה גאה במרוץ המכוניות פורמולה 1 איתיחאד איירווייז אבו דאבי גרנד פרי. אחד מרגעי השיא במרוץ הוא המטס האווירי של מטוס הדרימליינר של אתיחאד איירווייס וצוות האווירובטי שזוכה לצפייה של מיליוני אנשים ברחבי העולם. "

המטס בגובה 600 מטרים מעל קו הזינוק של מרוץ המכוניות האיקוני ביס מרינה בוצע באמצעות מטוס בואינג 787 דרימליינר, המעוטר בלוגו המרוץ והופעל על ידי צוות של ארבעה טייסים מנוסים. סרן מוחמד אל תמימי פיקד על המטוס, נתמך על ידי סרן ספירידון נקוס. ישבו בחלק האחורי של תא הטייס סרן עבדאללה סלאח וקפטן פואד אל מרזוקי שתפקידם לשמור על דיוק המטס.

מרוץ הגרנד פרי באבו דאבי השנה היה סגור לצופים, עם זאת, מסלול יס מרינה הוציא  מספר מוגבל של כרטיסים חינם לגיבורי Frontline כדי להודות להם על המאמצים במאבק נגד מגפת נגיף הקורונה. שגרירי הבריאות של אתיחאד איירווייז קיבלו את פני כל האורחים וספקו הנחיות בריאות ובטיחות ואת ערכת הבריאות של אתיחאד איירווייז.

 

Exit mobile version