Site icon IAS

סקר של חברת איזי ג'ט: שני שליש מהנסקרים מתכננים לטוס השנה

שני שליש מהנוסעים מעוניינים לטייל ב-2021. צילום איזי ג'ט

סקר שערכה חברת איזי ג'ט (easyJet) בקרב 5000 נוסעים ברחבי אירופה בין ה -8 ל -20 בינואר 2021 מגלה שכמעט שני שליש (65%) תכננו או כבר הזמינו טיסה בשנת 2021. הביקוש בקרב בריטים היה אפילו גדול יותר, כאשר 68% מהצרכנים בבריטניה מעוניינים לטייל ב -2021 והלקוחות הקיימים של easyJet נוטים עוד יותר לטוס בשנה הקרובה, כאשר כמעט שלושה רבעים מתכננים טיול.

מרבית הנסקרים הצהירו שהם אוהבים מאוד לטייל (82%), הסקר גילה גם כי הנסיעות עדיין נותרו בראש סדר העדיפויות של רבים ושל אלו שכבר ביצעו הזמנה לשנת 2021 (14%) מעל למחצית (56%) אמרו שהם מתכוונים להזמין שוב  חופשה השנה, תוך שהם מגלים רצון עז לפצות על השנה האחרונה של עידן הקורונה.

יוהאן לונדגרן (Johan Lundgren), מנכ"ל איזי ג'ט התייחס לסקר ואמר: "אנו יודעים שיש ביקוש מאולץ, אנו רואים זאת בכל פעם שמסירים מגבלות, אך סקר זה מדגיש עוד יותר את העובדה שאנשים רוצים לנסוע ברגע שהם יכולים. אנו יודעים שהמחסום היחיד הגדול ביותר להזמנות ונסיעות הוא ההגבלות הממשלתיות. זו הסיבה שתוכנית ממשלתית כיצד ניתן להסיר את המגבלות כשיתאפשר לעשות זאת תהיה ללא ספק המפתח לפתיחת שוק התעופה, ותעניק לצרכנים את הביטחון להזמין וגם לנסוע."

"אנו יודעים שגמישות נשארה בראש סדר העדיפויות של לקוחותינו. הבטחת ההגנה שלנו פירושה שלקוחות יכולים להזמין בביטחון בידיעה שאם הם לא יוכלו לטוס או שהתוכניות שלהם ישתנו, בניגוד לחברות תעופה אחרות אנו נציע ללקוחות החזרים כספיים, סיכם יוהאן.

הסקר נערך באמצע חודש ינואר, מכיוון שמדינות ברחבי אירופה כבר היו או חזרו לסגרים והיו בשלבים הראשונים של הפעלת החיסונים. לטענת חברת התעופה הדבר מראה כי כוונת הצרכן להזמין טיסות רק אמורה לצמוח ברגע שיוסרו מגבלות הנסיעה.

Exit mobile version