Site icon IAS

סקר סקייטרקס קבע: דלתא איירליינס מספר 1 בצפון אמריקה

דלתא איירליינס מחזירה את נתיבי העלייה למטוס. צילום דלתא

דלתא איירליינס נבחרה לחברת התעופה הטובה בצפון אמריקה לשנת 2021, במסגרת 'פרסי האוסקר' של חברות התעופה שנערך על ידי חברת סקייטרקס (Skytrax), וזכתה להכרה בפרוטוקולי הבריאות, ההיגיינה והבטיחות שלה במהלך מגפת COVID-19.

דלתא איירליינס מדורגת במקום ה-30 ברשימת 100 חברות התעופה המובילות של סקייטרקס מתוך 350  בהתבסס על סקרים בקרב כ-13 מיליון משתתפים בכ-100 מדינות, שנערכו מספטמבר 2019 ליולי 2021. בין השאר, משתתפי הסקרים של סקייטרקס העניקו לדלתא איירליינס בשנת 2021 את הפרסים עבור: מושב הפרימיום אקונומי הטוב ביותר, מחלקת העסקים, הפרימיום אקונומי והתיירים הטובות בצפון אמריקה,

כמו כן זכתה דלתא איירליינס בפרס הצטיינות מבין 41 חברות תעופה נוספות בזכות פרוטוקולי הבריאות, ההיגיינה והבטיחות הגבוהים ביותר במהלך מגפת COVID-19 על מחויבותה באמצעות CareStandard.

השבחים של סקייטרקס מגיעים זמן קצר לאחר שדלתא הוכרה כחברת התעופה מספר 1 בשביעות רצון לקוחות בצפון אמריקה על ידי מחקר שביעות רצון לשנת 2021 של חברת JD Power , כבוד יוקרתי המדגיש את המקצועיות, האכפתיות והאנושיות של צוותי דלתא איירליינס באחד מהתקופות הבעייתיות ביותר לנסיעות בהיסטוריה המודרנית.

מטוס ה- A321neo החדיש של דלתא איירליינס. צילום דלתא איירליינס

 

דלתא איירליינס ממשיכה לרענן ולשדרג את צי המטוסים

Exit mobile version