Site icon IAS

סקר חדש: 70% מהצרכנים נותנים אמון בסוכני הנסיעות

נוסעים מרוצים אצל סוכן נסיעות. צילום freepik

סקר חדש שנערך על ידי התאחדות סוכני הנסיעות בבריטניה (ABTA – Association of British Travel Agents) מגלה אמון מלא של הצרכנים בסוכני הנסיעות המורשים וגידול של ציבור הנוסעים שפונה לעזרה לפני נסיעתו לסוכנים המורשים. הסיבות העיקריות היו: 45% – מידע עדכני, 43% – תחושת ביטחון ו- 41% – בגלל בעיות הקשורות למגפת הקורונה.

עוד עולה מהסקר כי 7 מתוך 10 הנשאלים (70%) אמרו שיזמינו את החופשה הבאה אצל סוכן נסיעות חבר בהתאחדות ABTA ויותר משליש (36%) אמרו שהם מוכנים גם לשלם יותר על חופשה, העיקר שתבוצע אצל סוכן נסיעות מורשה.

התאחדות סוכני הנסיעות בבריטניה השיקה קמפיין "אנחנו גאים להיות חבר ABTA" שבו היא מעודדת את החברים בהתאחדות להשתמש כחומר שיווקי בלוגו ולעלות את המודעות בקרב הציבור להזמין במשרדי נסיעות מורשים בלבד.

גראם באק (Graeme Buck), מנהל תקשורת ב-ABTA אמר: "הביקוש הגבוה לאנשי מקצוע בתחום הנסיעות והאמון המתמשך במותג ABTA באו לידי ביטוי בסקר הצרכנים שלנו מאז תחילת המגיפה, מכיוון שאנשים זיהו את היתרונות העצומים של קבלת עזרה וייעוץ ממומחים בעת הזמנת החופשות שלהם".

"הציבור משייך לחברי ABTA סטנדרטים גבוהים ושירות לקוחות מהשורה הראשונה, כך שהחומרים השיווקיים החדשים הללו נועדו לעזור לחברים שלנו לקדם בגאווה את הידע והמומחיות החשובים שלהם ללקוחותיהם, בין אם הם מזמינים שוב ושוב או נכנסים למשרדם בפעם הראשונה", הוסיף גראם באק .

ABTA גם השיקה תחרות צרכנים חדשה בשם #HelloHolidays שמציעה ללקוחות חברי ABTA הזדמנות לזכות ב-£250  בשוברי קניות. כל מה שהנרשמים צריכים לעשות הוא לשתף תמונה מהחופשה שלהם בערוץ המדיה החברתית לפי בחירתם ולתייג את חבר ה-ABTA אצלו הם הזמינו כדי להיכנס להגרלת הפרס. התחרות נסגרת ב-5 בספטמבר 2022 וחברי ABTA מוזמנים לבקש מהלקוחות שלהם להיכנס. פרטים נוספים בכתובת: www.abta.com/win.

אודות ABTA

התאחדות סוכני הנסיעות בבריטניה נוסדה לפני למעלה מ-70 שנים ומטרתו לעזור לחברים להגדיל ולפתח את עסקיהם ולהעניק ביטחון לציבור הנוסעים בשעה שהם מזמינים את החופשה הבאה או נסיעת העסקים. ל-ABTA יש כ-4,000 חברים, המספקים מגוון רחב של שירותי נסיעות פנאי ועסקים, עם מחזור שנתי משולב בבריטניה לפני המגפה של 40 מיליארד ליש"ט.

Exit mobile version