Site icon IAS

סקר ארקיע: 50% מהמשפחות עדיין מתכננות לצאת לחופשת קיץ

מטוס ארקיע. יח"צ ארקיע

למרות יוקר המחיה הישראלים לא מוותרים על חופשת הקיץ המשפחתית. מסקר שנערך באמצעות מכון סי איי מידע שיווקי עבור ארקיע עלה כי 50% מהמשפחות עדיין מתכננות לצאת לחופשה משפחתית הקיץ, אחוז הגבוה מזה של שנה שעברה. הסקר שנעשה באמצעות מכון סי איי מידע שיווקי עבור ארקיע, נערך בקרב 504 נשאלים מעל גיל 18 בדק את הרגלי הצריכה של הישראלים והעדפותיהם בהזמנת חופשות משפחתיות לקיץ, לאור המצב הכלכלי והתעצמות יוקר המחיה.

בנוסף כ- 70% מהנשאלים העידו כי יוקר המחיה משפיע על החלטתם באם לצאת לחופשה. לאור זאת, החליטה ארקיע לצאת במבצע שיקל על הזמנת החופשה השנתית ויאפשר ליהנות עם הילדים מכל הטוב שחופשה כזו יכולה להציע בפריסה חודשית נוחה לכל כיס.

במסגרת המבצע ארקיע תאפשר במהלך העונה כולה (החל מ-14.5.2023) חלוקה של 12 תשלומים שווים ללא ריבית, לכל החופשות המוצעות באתר האינטרנט של חברה ובהזמנה במוקד ההזמנות. החופשות הינן החל מ-25$ לחודש לאדם. להלן דוגמאות-

חופשת קיץ משפחתית החל מ- $25 לאדם ב- 12 תשלומים ללא ריבית

עוד עלה בסקר נתון מפתיע לאור המצב- הורים לילדים מעדיפים יותר חופשה יוקרתית במלון משפחתי וחופשת בטן גב ביעדי אגן הים התיכון ופחות יעד אורבני בהשוואה לרווקים ולזוגות. אחד מכל חמישה יבחר בחופשה משפחתית במלון יוקרה. גם עבור קהל זה יצרה ארקיע חבילות עם החזר חודשי נמוך, להלן דוגמאות-

חופשת קיץ משפחתית במלונות יוקרה החל מ- 42$ לחודש לאדם ב- 12 תשלומים ללא ריבית

חדר – Bungalow Junior suite p.pool, החל מ- 66$ לחודש לאדם

תמר גרזון, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של ארקיע: "בתקופה בה עליית מחירים היא דבר שבשגרה וכמעט ואינה פוסחת על שום תחום בחיינו, יצרנו פתרון מיידי ובלעדי עבור המשפחות שלא ירצו לפספס את החופשה השנתית. הישראלים לא יוותרו על חופשה משפחתית בחול  הרוב עדיין מתכננים לצאת לחופשה, אך לצד זאת רבים השנה יתקשו להתמודד עם גל ההתייקרויות לצד הרצון להתנתק קצת עם המשפחה בחופשה. 12 תשלומים ללא ריבית הם בהחלט בשורה למשפחות הללו, גם עבור אלה שמעדיפות את היוקרה."

Exit mobile version