Site icon IAS

סקי במדבר ? בדובאי זה אפשרי בסקי דובאי

אתר "סקי דובאי" . צילום יח"צ

דמיינתם אי פעם שוכלו לעשות סקי במדבר? בדובאי כמו בדובאי כל פנטזיה הופכת למציאות, כך גם האפשרות לגלוש בשלג באחד המקומות החמים בעולם. אתר "סקי דובאי" זכה באחד מפרסי הסקי היוקרתיים בעולם כאשר הוא נבחר על ידי אנשי מקצוע וצרכנים מרחבי העולם ל"אתר הסקי המקורה הטוב בעולם". תואר זה מרגש במיוחד לאור העובדה שמדובר בשיא זכיות המוענק לאתר בפעם השישית ברציפות.

בתאריך 17 לינואר פרסם מג'יד אל פוטאים, מרכז הקניות והקמעונות המוערך במזרח התיכון, באפריקה ובאסיה כיסקי דובאי זכה בהצטיינות בתואר המדובר. סקי דובאי הייתה מועמדת בין עשרה אתרי סקי מקורים המוכרים היטב בעולם ביניהם במצרים, גרמניה, סין, ספרד, סקוטלנד , ניו זילנד והולנד.

סקי דובאי, שהושק בשנת 2005, היה אתר הסקי המקורה הראשון במזרח התיכון וביסס את עצמו במהירות כאחת האטרקציות הפופולריות והאייקוניות ביותר באזור. במהלך 15 השנים האחרונות, הוא התפתח למותג לייף סטייל ולחוויה ברמה עולמית עבור הקהילה המקומית, חובבי ספורט שלג וכן תיירים מכל העולם. בהתאם למחויבותה לחדשנות, סקי דובאי משפרת ללא הרף את חווית האורחים וכוללת חמישה מדרונות סקי, פארק שלג ידידותי למשפחות עם מגוון פעילויות מהנות וכן מפגש עם פינגווינים.

סקי דובאי תרם לצמיחה עצומה בתיירות הספורט באזור וטיפח תרבות ספורט חורף באיחוד האמירויות. כיום יותר מ-80,000 אנשים מתוודעים לסקי ולסנובורד ברחבי האיחוד מדי שנה. המתקן החדיש ביסס את עצמו גם כמרכז לתחרויות בינלאומיות, והתקיימו בו תחרות גביע העולם ומונדיאל פארה סנובורד, המושכים הן מתחרים והן צופים מרחבי הגלובוס, מה שמסייע לתעשיית התיירות של איחוד האמירויות הערביות.

בנובמבר אשתקד, סקי דובאי אירח סדרה של מרוצים שאושרו על ידי FIS, גוף המנהל העולמי לתחרויות סקי וסנובורד הזכאים לאולימפיאדה, משם חמישה ספורטאים העפילו לאולימפיאדת החורף בבייג'ינג מאוחר יותר בשנה.

"לא רק שלג בלב המדבר, גם מתקן ספורט עולמי"

מוחמד אל עטרי, סגן נשיא, Global Snow, Majid Al Futtaim Leisure, Entertainment & Cinemas אמר: "אני גאה להפליא שסקי דובאי זכה בתואר "אתר הסקי המקורה הטוב ביותר בעולם", במיוחד בהתחשב בתחרות הגבוהה של אתרי הסקי המועמדים לצידנו. פרסי הסקי העולמיים הם הכבוד האולטימטיבי בתיירות הסקי העולמית, והעובדה שהם נבחרים על ידי הציבור, הופכת את זכיית הפרס הזה למיוחדת עוד יותר. אנחנו מותג מחויב ללקוח, שהיה המפתח להצלחה שלנו יחד עם המחויבות שלנו להתפתח ולחדש ללא הרף. סקי דובאי לא רק מאפשר לאורחים לחוות שלג בלב המדבר, אלא הוא גם ביסס את מעמדו כמתקן ספורט בעל שם עולמי, בו ספורטאים יכולים לממש את חלומותיהם להתחרות באולימפיאדת החורף".

מר אל עטרי הוסיף, "במאג'ד אל פוטאים, החזון שלנו ליצור רגעים נהדרים עבור כולם. כל יום עומד בבסיס כל מה שאנחנו עושים ומניע את השאיפה שלנו למצוינות. אנחנו גם מיושרים עם החזון השאפתני של דובאי לשפר את האושר ואיכות החיים של הקהילה, כמו גם לחזק את האמירות כיעד גלובלי לאזרחים, תושבים ותיירים".

Sion Rapson, מנהלת, World Ski Awards, אמרה: "כל הכבוד לסקי דובאי, שהוכר כ"אתר הסקי המקורה הטוב בעולם" הן על ידי התעשייה והן על ידי חברי הציבור. הזוכים בפרסי הסקי העולמיים מייצגים את פסגת המצוינות, ולזכות שש שנים ברציפות, זה הישג מדהים. סקי דובאי מגלם את הערכים שלנו של חדשנות מעוררת השראה, צמיחה מקומית ושגשוג ואני מצפה לראות מה היא תשיג בשנה הבאה, בהתחשב במחויבותה לחדשנות ומעבר לציפיות".

Majid Al Futtaim הקים את Global Snow בשנת 2017, שהוא המותג הבינלאומי מספר 1 לעיצוב, ייעוץ, ניהול ותפעול מתקני בידור שלג מקורים. בהמשך השנה, הם צפויים להשיק את Snow Abu Dhabi ואת Snow Oman לפני שתתרחב גם לסעודיה ולסין.

פרסי הסקי העולמיים, שהושקו בשנת 2013, שואפים לשפר את הסטנדרטים בתעשיית הסקי, והם היוזמה העולמית היחידה אשר מכירה, מתגמלת וחוגגת מצוינות בתיירות הסקי. ההצבעות ניתנות על ידי אנשי מקצוע הפועלים בתעשייה, לרבות מנהלים בכירים, מפעילי תיירות, סוכנים ומדיה וכן צרכני תיירות סקי.

למידע נוסף על סקי דובאי בקרו באתר: https://www.skidxb.com/ או עקוב אחרי @skidxb בערוצי המדיה החברתית.

Exit mobile version