Site icon IAS

'סקיי טים' תומכת בבדיקות מהירות לקורונה כמנוף להחזרת הטיסות

דיילות ברית התעופה סקיי טים. צילום סקיי טים

'סקיי טים' (SkyTeam), ברית חברות התעופה, תומכת בקריאת ארגון התעופה הבינלאומי יאט"א ליישום בדיקות מהירות לקורונה ופרוטוקולים שיביאו לפתיחה מחודשת של הגבולות בשעת המשבר הגדול בתולדות התעופה העולמית .

הברית הכוללת את חברות התעופה: אירופלוט, אירולינאס ארגנטינס, אארומקסיקו, אייר אירופה, אייר פראנס/KLM, אליטליה, צ'יינה איירליינס, צ'יינה סאות'רן, צ'יינה איסטרן, צ'ק איירליינס, דלתא איירליינס, גווארדיה אינדונזיה, קניה איירווייס, קוריאן אייר, מידל איסט איירליינס, סעודיה, טארום, וייטנאם איירליינס ושיאצן איירליינס.

סקיי טים מאמינה כי בדיקות COVID-19 מהירות הניתנות להרחבה ואמינות, שיפרסו בשיתוף פעולה עם רשויות שדות תעופה מקומיות וגופים ממשלתיים, יספקו את הביטחון הנדרש לפתיחת הגבולות מחדש, תוך שהם מציעים ללקוחות שקט נפשי רב יותר.

"טיסה היא המנוע של הכלכלה העולמית. עם ירידה של 92% במספר הנוסעים הבינלאומיים לעומת אשתקד, יש צורך דחוף לקדם התאוששות עסקית על ידי החזרת אמון הלקוחות בטיסות באמצעות בדיקות מהירות כסטנדרט גלובלי ", אמר וולטר צ'ו (Walter Cho), יו"ר ברית התעופה סקיי טים.

מנכ"ל סקיי טים, קריסטין קולוויל (Kristin Colvile) אמר: "בדיקת הנוסעים תועיל לא רק לחברינו בברית אלא לכל חברות התעופה ולענף הנסיעות הרחב יותר, על ידי מתן בהירות נחוצה להחזרת אמון הצרכנים. זה בנוסף לאמצעי הניקיון הקפדניים שחברי סקיי טים כבר מימשו במסגרת SkyCare & Protect כדי להבטיח שהטיסה תהיה כמה שיותר בטוחה. "

בדיקות נוסעים סטנדרטיות, מדויקות, ישפרו עוד יותר את התוכנית הנרחבת של אמצעי הבטיחות האישיים שביצעו חברי סקיי טים מוקדם יותר השנה בכדי לסייע בהגנה על לקוחות ועובדים. SkyCare & Protect היא סדרה מקיפה של 15 בדיקות בריאות והיגיינה, כולל, אך לא מוגבל ל: חיטוי תכוף יותר של מטוסים, מסנני HEPA המותקנים במטוסים, עטית מסכות חובה לנוסעים ולעובדים, גישה תכופה לתחנות בהם מגבונים לחיטוי ידיים, ריחוק חברתי ועוד.

Exit mobile version