Site icon IAS

ספרד מאריכה את מגבלות הכניסה לתיירים בחודש נוסף

נמל התעופה של מדריד: נוסעים נכנסים. צילום עוזי בכר

בעוד מרבית מדינות האיחוד האירופי זנחו כבר את הגבלות הקורונה על התיירים הנכנסים לתחומן, ספרד הודיעה על הארכת ההנחיות לחודש נוסף, מה-15 במאי 2022 ל-15 ביוני 2022.

"הצו שפורסם על ידי שר הפנים מרחיב את כל ההגבלות הנוכחיות על הגבולות היבשתיים, הימיים והאוויריים של ספרד על פי המלצות מועצת האיחוד האירופי עקב משבר הבריאות שנגרם על ידי נגיף COVID-19 עד ה -15 ביוני 2022, ומחליף את הנוכחי שפג תוקפו ביום ראשון ה-15 במאי", נכתב בהודעת המשרד.

על פי ההודעה, כל הנוסעים ימשיכו להיות כפופים להנחיות COVID-19:

*כל הנוסעים מעל גיל 12 מהאיחוד האירופי/האזור הכלכלי האירופי נדרשים להציג תעודת מתחסן עם הגעתם. הנוסעים מהאיחוד האירופי/EEA מורשים להיכנס לספרד ללא הגבלה כל עוד הם מחזיקים באחד מהמסמכים הבאים:

*תעודת מתחסן בה מצוין כי סיימו חיסון ראשוני באחד מהחיסונים המאושרים, בתשעת החודשים האחרונים או קיבלו זריקת דחף.

*תעודת מחלים שמוכיחה כי החלימו מהנגיף בששת החודשים האחרונים.

*בדיקת PCR או אנטיגן מהירה, שבוצעה 72 שעות או 48 שעות לפני ההגעה לספרד, בהתאמה.

מדריד המרהיבה: מזרקה ובניינים טיפוסיים לעיר. צילום עוזי בכר

מנגד, מציינים במשרד הפנים הספרדי כי חלים כללים מחמירים יותר על נוסעים ממדינות שלישיות. נוסעים אלו המגיעים לספרד למטרות תיירות מורשים להיכנס רק אם הם מציגים תעודת מתחסן או מחלים בתוקף.

קבוצות מסוימות של מטיילים מעל גיל 12 הנכללות ברשימת הפטור מותרות גם הן להיכנס ונדרשות להציג תוצאת בדיקת COVID-19 שלילית. נוסעים בגיל 12-18  אינם צריכים להציג תעודת מתחסן או מחלים בכניסה לספרד ומספיקה תוצאת בדיקת PCR שלילית.

למרות שספרד האריכה את מגבלות הכניסה לתחומה, היא כבר הקלה על חלק מההגבלות המקומיות כאשר ביטלה את דרישת עטיית המסכות ב-20 באפריל 2022. משמעות הדבר היא שמטיילים אינם נדרשים עוד לעטות מסכות במקומות ציבוריים ואירועים שונים.

Exit mobile version