Site icon IAS

ספרד הסירה את כל מגבלות הקורונה

ארכיטקטורה ייחודית של גאודי בפארק גואל בברצלונה. צילום Depositphotos

משרד הבריאות הספרדי הודיע כי החל מהיום (ו', ה-21 באוקטובר 2022) ספרד מסירה את כל מגבלות הקורונה מתיירים ישראלים ומשאר המדינות שאינן באיחוד האירופי או ממדינות שנגן. אין יותר דרישה של ממשלת ספרד להציג תעודת מתחסן או להירשם מראש באתר האינטרנט – דרישה זו בוטלה כבר בחודש ספטמבר האחרון.

על פי הודעת משרד הבריאות הספרדי, הוחלט להסיר את המגבלות בהתחשב בהתפתחות מגפת הקורונה ברמה העולמית ובמצב האפידמיולוגי בספרד. נתוני ארגון הבריאות העולמי מראים כי ספרד רשמה 20,652 מקרי קורונה בשבעת הימים האחרונים.

באשר לשיעורי החיסונים, ECDC (המרכז האירופי למניעה ובקרת מחלות) דיווח כי בספרד ניתנו 103,064,170 מנות חיסון נכון ל-20 באוקטובר 2022. אותו מקור מציין שעד כה, 86% מכלל האוכלוסייה הבוגרת בספרד השלימו חיסון ראשון, ועוד 66.3% מהם קיבלו את זריקת הדחף הראשונה.

כעת, כשספרד ביטלה את מגבלות הכניסה ומתירה כניסה ללא הגבלה לכל המטיילים, ללא קשר למדינת מוצאם, צפוי כי מספר הכניסות הבינלאומיות יגדל בחודשים הקרובים. ספרד קיבלה כ-5 מיליון נוסעים בנמלי התעופה הבינלאומיים בחודש ספטמבר, המהווים 87.6% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2019.

Exit mobile version