Site icon IAS

סמנכ"ל הכספים, רו"ח צחי חבושה, הודיע על סיום תפקידו ברש"ת

רשות שדות התעופה. צילום עוזי בכר

סמנכ"ל הכספים, רו"ח צחי חבושה, הודיע על סיום תפקידו ברשות שדות התעופה למנכ"ל רש"ת יעקב גנות ויו"ר מועצת הרשות אלוף במיל יצחק ג'רי גרשון.

מנכ"ל רשות שדות התעופה יעקב גנות ברך את צחי על תפקידו החדש כסמנכ"ל כספים בחברת דלק קידוחים. ואמר:
לצחי זכות אדירה וחלק מרכזי בחוסנה הכלכלי ויציבותה הפיננסית של רשות שדות התעופה עד ראשית משבר הקורונה ובזכות יכולותיו  המקצועיים הוא הביא רש"ת לקבל את רמת הדירוג הגבוהה ביותר AAA של חברת מידרג למרות משבר הקורונה והשפעתו על עולם התעופה. אני בטוח  בהצלחתו של צחי בתפקידו החדש כפי שהצליח ברשות שדות התעופה."

בדבריו למנכ"ל רש"ת אמר צחי חבושה:" רשות שדות התעופה היא בית עבורי וכך תישאר. לצד העבודה והאתגרים הרבים עימם התמודדנו בהצלחה לאורך השנים,  המדובר במקום מיוחד, עם עובדים שהם חברים ועם לב גדול של עשייה. אבקש  להודות למנכ"ל הרשות, מר יעקב גנות, למועצת המנהלים ולעומד בראשה מר יצחק (ג׳רי) גרשון על האמון שנתנו בי ועל העבודה המשותפת לאורך תקופה ארוכה, שהתאפיינה בהאצת פיתוח התעופה מחד ובהתמודדות מול השלכות משבר עולמי מורכב מאידך.

רו"ח צחי חבושה  מונה לתפקיד סמנכ"ל כספים בדלק קידוחים. מר חבושה, בן  47,  מכהן למעלה מ- 10 שנים כסמנכ״ל כספים ברשות שדות התעופה .בעל  תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות, תואר שני במשפטים LL.B. תואר שני במינהל עסקים התמחות במימון MBA. נשוי פלוס 2 מרמת גן.

Exit mobile version