Site icon IAS

"סיפור אהבה גלילי": ספר שיגרום לכם להתאהב בגליל המערבי

"סיפור אהבה גלילי": ספר הטיולים של אמנון גופר. צילום יח"צ

ביריד התיירות IMTM, נביא את הגליל לת"א, בדמות ספר שכל מטייל חייב להחזיק בתא הכפפות במכונית – סיפור אהבה גלילי. במהלך היריד תהיה הזדמנות לפגוש את הסופר, לשמוע קצת על תהליך היצירה, וכמובן לרכוש עותק של הספר. בביתן הרשות לפיתוח הגליל, במתחם הצפון. 

"סיפור אהבה גלילי" הוא מדריך הטיולים האולטימטיבי והיחיד לגליל המערבי, הלוקח את המטייל אל הנסתר מהעין וגלוי אל הלב. בין דפי הספר, אשר נכנס בקלילות לכל תא כפפות ברכב, מסתתרות תצפיות ייחודיות, ערים סמויות מהעין, כבישי נוף משכרים, כפרים ציוריים, יקבים, מחלבות ומאפיות, בתי בד, יצרני דבש ועוד הרבה המלצות קולינריות המשולבות במסלולי טיול ייחודיים.

מהרגע שהספר נפתח, כל מסתורי הגליל המערבי נפרשים בפני הקוראים. מי סיתת את האיש שבקיר, היכן נמצאת העיר האבודה, איפה השקיעה היפה בגליל ועוד הרבה פינות חמד חדשות וישנות, המגלות למטיילים את הנוף, האנשים והמקומות המיוחדים. "סיפור אהבה גלילי" הוא פרי שיתוף פעולה ייחודי בין המחבר אמנון גופר, איש הגליל, ועמותת התיירות זמן גליל מערבי – ששמה לה למטרה לקדם את העושר התרבותי, היסטורי וגיאוגרפי של האזור על נופיו המרהיבים בין ההר לים.

אמנון גופר, הוא תושב כפר וורדים, בוגר החוג להיסטוריה באוניברסיטת תל אביב, סגן אלוף במיל', טייל, מורה דרך ומרצה המתמחה בתרבות הגלילית. מפרסם מאמרים וכתבות בתחום ידיעת הארץ והגליל, מגיש פינות טיולים ברדיו ומחבר שני ספרי טיולים, רב המכר "סודות גליליים, ו"חמש דקות מהצימר" בהוצאת עם עובד. הספר מוקדש ליעל שילוח ז"ל, ויחד עם רכישת הספר ניתן לקבל, ללא תשלום, גם חוברת לזכרה.

אירוע ההשקה לספר יתקיים ב- 10.2, במרכז המידע JNF-USA בניהולה של עמותת זמן גליל מערבי בעכו העתיקה, ויכלול  קבלת פנים חגיגית הכוללת כיבוד קל, שני מפגשים קצרים על הכתות בישראל ומשיחיות בגליל ובכלל, עם אמנון גופר וד"ר גבי זוהר, והזדמנות אחרונה לרכוש את הספר במכירה מוקדמת, כולל הקדשה אישית מהמחבר.

את הספר ניתן לרכוש רק במכירה אישית, דרך החנות המקוונת של טעם הגליל: https://shop.westgalil.org.il/ או בטלפון: 072-3971231

מחיר הספר: 87 ₪ במכירה מוקדמת (עד לתאריך 10.2.23), 109 ₪ לאחר מכן, עלות השתתפות באירוע: 20 ₪

להרשמה: https://www.westgalil.org.il/evt/galilean-love-story-launching/

טל': 072-3941110

Exit mobile version