Site icon IAS

סינגפור איירליינס חושפת את תא הנוסעים החדש בבואינג 737MAX 8

מחלקת עסקים במטוס הבואינג MAX 737 של סינגפור איירליינס. צילום החברה

סינגפור איירליינס (Singapore Airlines) חושפת את מטוס הבואינג  737MAX8 החדיש. מטוס צר גוף, שבו 10 מושבים במחלקת עסקים ו-144 מושבים במחלקת תיירים. המושבים במחלקת עסקים עוצבו על ידי Factorydesign ומיוצרים על ידי Thompson Aero Seating בתצורת 2-2, 1-1, 2-2, כאשר המושבים הבודדים הנקראים "כס מלכות" (“throne”) נהנים ממקום אחסון גדול יותר.

רוחבם של המושבים במחלקת עסקים 22 אינץ' ונפתחים למיטה שטוחה באורך 76 אינץ'. מוצר דומה לזה שמציעה חברת פליי דובאי במטוס הבואינג MAX 8737 שלה. 144 מושבי מחלקת תיירים עוצבו ע"י Collins Aerospace בתצורת 3-3 ורוחבם 18 אינץ'.

מושבי מיטה במטוס הבואינג MAX 737 של סיגפור איירליינס. צילום החברה

כל המושבים במטוס הבואינג 737MAX8 כוללים מסכי טלוויזיה (בגודל 16 אינץ' במחלקת עסקים ו-10 אינץ' במחלקת תיירים) עם גישה למערכת בידור מתקדמת של KrisWorld. האינטרנט האלחוטי האיכותי והמתקדם של חברת Panasonic עומד לשירות הנוסעים. בנוסף, במחלקת עסקים יש 2 חיבורי USB למושב ואחד במחלקת תיירים.

מטוסי ה-737 MAX של סינגפור הגיעו מהחברה הבת האזורית שלה, SilkAir, וזו תהיה הפעם הראשונה מזה כ-30 שנה שחברת התעופה תפעיל מטוסים צרי גוף תחת המותג סינגפור איירליינס. המטרה של סינגפור הייתה להגיע לרמת נוחות הדומה לזו שחווים בצי מטוסי רחבי הגוף של חברת התעופה.

מושבי מחלקת תיירים במטוס הבואינג MAX 737 של סינגפור איירליינס. צילום החברה

"זהו השיא בשלוש השנים של חדשנות ועבודה קשה, הכוללת מחקר מקיף של לקוחות ושותפויות עם מעצבים וספקים", אמר לי ליק הסין, סגן נשיא בכיר למסחר של סינגפור איירליינס, "כתוצאה מכך, אנו יכולים כעת להציע ללקוחות חווית טיסה מובחרת בכל רשת הטיסות בשירות מלא, לא משנה כמה זמן הטיסה."

חברת התעופה מתכננת להפעיל את המטוס, בשבועות הקרובים, ביעדים לטווחים קצרים ובינוניים כולל ברוניי, קמבודיה, אינדונזיה ותאילנד, בכפוף לאישור הממשלה.

מטוס הבואינג MAX 737 של סינגפור איירליינס. צילום החברה
Exit mobile version