סינגפור איירליינס (Singapore Airlines), חברת התעופה הלאומית של סינגפור פרסמה הודעה משמחת. אינטרנט אלחוטי חינם ללא הגבלה לנוסעי מחלקות היוקרה (עסקים, ראשונה וסוויטת) וחברי PPS (Priority Passenger Service) – נוסעי חברת התעופה שצוברים סכום הגבוה מ-25,000 דולר סינגפורי בשנה, שהוצא במחלקות היוקרה.
בנוסף, חברי KrisFlyer (נוסעים הטסים בחברה וצוברים מיילים) במחלקות פרימיום אקונומי יזכו באינטרנט אלחוטי חינם למשך שלוש שעות ונוסעי מחלקת תיירים למשך שעתיים. כמו כן, תוכניות אינטרנט אלחוטי חדשות ואטרקטיביות הושקו עבור כל הלקוחות.
לקוחות החברה שאינם חברי KrisFlyer יוכלו לרכוש חבילות גלישה הנעים בין 3.99 דולר אמריקני לשעה, 8.99 דולר אמריקני לשלוש שעות ו-15.99 דולר אמריקני עבור כל שעות הטיסה.
בעבר, לקוחות מחלקת עסקים וחברי מועדון PPS נהנו מ-Wi-Fi חינם בשווי 100MB בטיסה. לחברי KrisFlyer הנוסעים במחלקת תיירים פרימיום ובמחלקת תיירים הוצעה תוכנית Wi-Fi חינם של שעתיים בטיסה שעברה אופטימיזציה לשירותי הודעות טקסט בלבד.
Yeoh Phee Teik, סגן נשיא בכיר בחוויית לקוחות בחברת סינגפור איירליינס: "להישאר מחוברים אפילו בגובה 35,000 רגל, הפך למצרך חיוני בחוויית הטיסה. עם הצעות ה-Wi-Fi המשופרות שלנו, לקוחות סינגפור איירליינס יכולים להישאר בקשר עם יקיריהם, לפרסם תמונות וסרטונים בערוצי המדיה החברתית שלהם, או להתעדכן בחדשות האחרונות. שינויים אלה הם בתגובה למשוב הלקוחות, וחלק מההשקעה המתמשכת של החברה לשדרג את חווית הטיסה ".