Site icon IAS

סיישל הכריזה על ישראל כמדינה ירוקה

האי הגדול מבין האיים - מאהה. צילום משרד התיירות של סיישל

אייר סיישל הודיעה היום על חזרתן של הטיסות המחברות את ישראל לאיי סיישל, החל מ-18.11.20. הודעה זאת באה בעקבות פרסום ההחלטה הרשמית (6.11) של משרד הבריאות של סיישל באשר להכנסתה של ישראל לרשימת המדינות הירוקות. החלטה זאת מאפשרת לישראלים להיכנס לאיי סיישל. גם ישראל הגדירה את איי סיישל כיעד ירוק כך שתיירים ישראלים פטורים מבידוד בחזרתם לישראל.

לפני היציאה מתל אביב, המטיילים יצטרכו להגיש בקשת אישור, הזמין באופן מקוון לאחר קבלת תוצאות בדיקת הקורונה השלילית. התיירים גם מתבקשים להציג שובר הזמנה של מלון מורשה וביטוח בריאות תקין. כמוכן, יש להקפיד על כללי המרחק החברתי וההיגיינה.

אייר סיישל תפעיל תחילה שתי טיסות שבועיות, בימי ג' וד' וחזרה בימי ב' וד'. הטיסות תצאנה מת"א בשעה 23:25 ותנחתנה למחרת בשעה 07:45; החזרה מסיישל בשעה 17:30 עם הגעה בשעה 21:50 לת"א. הטיסות מופעלות על ידי מטוס איירבוס A320neo הכולל גם 12מושבים במחלקת עסקים. זמן הטיסה הינו 6:20 שעות.

כדי לחגוג את חזרתה לשירות, אייר סיישל מציעה מספר מוגבל של מושבים במחיר של 499$ כולל כל המסים, עבור הטיסות בנובמבר. ניתן להזמין טיסות באתר airseychelles.com או דרך כל סוכני נסיעות.

צ'רלס ג'ונסון, סמנכ"ל אייר סיישל, אמר: "לאחר היעדרות של 8 חודשים בנתיב תל אביב-סיישל, אנו שמחים לחזור לטיסות המסחריות הרגילות שלנו עוד החודש. הודות למקום הגאוגרפי המבודד באוקיינוס ההודי, סיישל היא יעד בטוח לתיירים שרוצים להתרחק מהלחץ של שנת 2020 וליהנות מחופשת חוף מושלמת. סיישל נקטה בצעדים עצומים לשמירה על ביטחון אזרחיה ומבקריה במהלך תקפות המגיפה, והכניסה למדינה מוגבלת למדינות נבחרות. אנו מתרגשים שוב לקבל את התיירים הישראלים לאיים המדהימים שלנו."

ציפור ייחודית לאיי סיישל. הרבה זנים אנדמיים.צילום לשכת התיירות של סייישל
Exit mobile version