Site icon IAS

נפתח פסטיבל הצילום הבינלאומי ה-9 במרכז דניאל לחתירה, פארק הירקון

עבודות בתערוכה. צילום שוש להב

פסטיבל הצילום הבינלאומי המתקיים השנה בפעם התשיעית, ממשיך להיות אירוע הצילום הגדול ביותר בישראל והיחיד בעולם, הנותן במה לפעילות חברתית, לצד גופי עבודה מרתקים של צלמים ואמנים מכל רחבי העולם. השנה מוצגות כ-90 תערוכות של צלמים ישראלים ובינלאומיים מובילים, בשילוב פעילות רב-תחומית כגון מחול, פרפורמנס, וידאו ארט, מוזיקה ועוד. פסטיבל הצילום הבינלאומי, מבקש להוות השנה נקודת מפגש למאות צלמים מישראל ומהעולם, המציגים את עבודתם לצד צילומיהם של אלפי משתתפים מקהילות מגוונות מכל רחבי הארץ.

עבודותיהם מוצגות יחד, אלה לצד אלה, מבקשות להשמיע את קולן בשפת הצילום, להעצים איש את רעהו ולקיים נקודת מפגש עם עשרות אלפי המבקרים אשר פוקדים את הפסטיבל שנה אחר שנה. כמענה לאתגרי התקופה, הפך פסטיבל הצילום, זו השנה השנייה, לחגיגת חוצות המתקיימת תחת כיפת השמיים בפארק הירקון, אליה יכול כל אדם להגיע ללא מגבלות, בכל יום ושעה. בנוסף, מוצגות עוד 15 תערוכות פנים בחללים היפים של מרכז דניאל לחתירה.

נשים משפיעות בארה"ב. צילום מתי שטרן

האירועים הבולטים של פסטיבל הצילום הבינלאומי ה- 9: תמהיל האירועים השנה ישלב אירועים מקוונים בתוכנית עשירה ובינלאומית בתמיכת משרד החוץ, ואירועים פיסיים המאפשרים מפגש בלתי אמצעי, מה שלא התאפשר בפסטיבל הקודם והפעם נחגוג את נקודת המפגש האנושיות במלא המרץ בקונצרטים, פרפורמנס, מסיבות המשלבות תקלוט והקרנת צילום, שיחי אמן, הרצאות ועוד.

למבקרים שירצו לחוות בפסטיבל חוויה שלמה מלאת אירועים פיסיים ופעילויות, מוצעות 3 סוגי חבילות: 

DAY PASS – בעלות של 32 ש״ח

VIP PASS – למי שאוהבים להרגיש הכי מיוחדים, בעלות של 72 ש"ח

KIDS PASS – לילדים ומשפחות בעלות של 20 ש"ח

בנוסף, מערך מורחב של מגוון סיורים מודרכים יתקיימו בהתאם למגבלות משרד הבריאות.

עבודות בתערוכה. צילום שוש להב

התערוכות פתוחות לקהל הרחב!

מייסד ומנהל אמנותי: אייל לנדסמן

מנהל פיתוח ושותפויות: מיכל בהרב עוזרד

אוצרת ראשית: יערה רז חקלאי

הנגשת תערוכות הפסטיבל ללקויי ראייה ועיוורים: בשיתוף ספריית העיוורים

על הלוקיישן ותמיכת קרן דניאל הווארד: לראשונה מתארח הפסטיבל במרכז דניאל לחתירה. המרכז משמש בית לנבחרות ישראל בחתירה אולימפית ופראלימפית, ומוביל בחינוך וספורט ימי. המקום מפעיל גם תוכניות עבור אוכלוסיות מיוחדות, בעלי מוגבלויות ונוער בסיכון.

לזכרו של דניאל: דניאל נולד הפסטיבל מתקיים בתמיכתה של לינדה שטרייט, אמו של דניאל מרכוס ז״ל, שלזכרו הוקם מרכז דניאל לחתירה. דניאל נולד באנגליה ועלה לישראל בגיל שש. בגיל 16 התקבל לפנימיית "כרמל קולג'" וחזר לאנגליה. שם דניאל הפך לחותר מצטיין וספורטאי מבטיח. דניאל חזר לארץ וכולם ניבאו לו עתיד מזהיר כמועמד אולימפי של ישראל בחתירה. דניאל נהרג בתאונת דרכים במהלך שירותו הצבאי, והוא בן 21 בלבד. המרכז הוקם בשנת 2003 על ידי משפחתו של דניאל, יחד עם קרן תל אביב לפיתוח ועיריית תל אביב יפו המאחרים את הפסטיבל ותומכים השנה בקיומו.

פעילות הפסטיבל עד יום שבת ה 27.11.21

פרטים מלאים ועדכונים באתר הפסטיבל: https://www.photoisrael.org

דף הפייסבוק https://www.facebook.com/photoisrael.org/

עמוד האינסטגרם  https://www.instagram.com/photois.rae 

זיהום בים. צילום מנדי בארקר
Exit mobile version