Site icon IAS

נמל התעופה של איסטנבול מציע כרטיס מיוחד לאורחים מיוחדים

נמל התעופה של איסטנבול רגיש לבעלי צרכים מיוחדים. צילום אתר נמל התעופה

נמל התעופה של איסטנבול רגיש במיוחד לאנשים בעלי צרכים מיוחדים. לשם כך השיק את הכרטיס Very Special Guest המיועד לנוסעים עם אוטיזם, תסמונת דאון או שיתוק מוחין שעשויים להזדקק לסביבה רגועה יותר בשל הרגישות המוגברת שלהם לרעש ולקהל. האורחים יכולים להגיש בקשה לכרטיס 'אורח מאוד מיוחד' באתר האינטרנט, עם הדרישה להעלות את הדו"ח הרפואי ותצלום אישי שלהם, כדי ליהנות מההטבות המפורטות להלן:

*חדרי אירוח מיוחדים: בשדה התעופה של איסטנבול יש שני חדרי אירוח מיוחדים, אחד בקומת טיסות פנימיות ואחד בבינלאומית, שניהם מצוידים בצעצועים, אזורי מנוחה, טלוויזיה המקרינה סרטים מצוירים ותצוגות מידע על טיסה כדי לגרום לנוסעים לבלות קצת בזמן איכות  בשעה שהם ממתינים לטיסה. קיים גם 'חדר שקט' בגודל קטן יותר עם קירות מצופים חומר סופג שניתן להשתמש בו בשעת משבר. האורחים המעוניינים להשתמש בחדרים אלו נדרשים להודיע ​​על בקשתם לדלפק המידע עם הגעתם לנמל התעופה ולהציג את כרטיסם כהוכחה לזכאות.

היכן ניתן למצוא את חדרי האירוח המיוחדים ביותר: קומת טיסות יוצאת בינלאומית: אזור שערים B, מעבר לשער B2.  קומת טיסות פנים: אזור שערים G, מעבר לשער G6.

*באגי: האורחים יכולים לעשות שימוש חופשי בהסעות הבאגי המציעות שירות במסלול מוגדר מראש, יחד עם מלווה אחד.

באגי המשמש את האורחים בעלי צרכים מיוחדים. צילום נמל התעופה של איסטנבול

*כרטיס פריוריטי: ​האורחים בעלי מוגבלויות נסתרות יכולים להראות את כרטיס ה-Very Special Guest שלהם כדי ליהנות מכרטיס עדיפות בנקודות הבידוק הביטחוניות המציעות כרטיס עדיפות לנוסעים נכים או בהריון.

לחצו כאן להגשת בקשה

Exit mobile version