Site icon IAS

נמל התעופה סכיפהול אמסטרדם לוקח אחריות כלפי הצרכנים

נמל התעופה סכיפהול אמסטרדם. צילום באדיבות נמל התעופה סכיפהול

נמל התעופה סכיפהול אמסטרדם בשיתוף פעולה עם נציב תלונות הציבור והתאחדות הצרכנים ההולנדים יזמו תוכנית לפיצוי נוסעים שהחמיצו את טיסותיהם בין התאריכים ה-23 באפריל ל-11 באוגוסט 2022 עקב זמן המתנה חריג. את הבקשה יש להגיש עד ה-30 בספטמבר 2022.

נוסעים יכולים להגיש בקשה לפיצוי עבור עלויות שנגרמו להזמנת טיסה חדשה או טיסה חלופית, עבור תחבורה חלופית אם בחרו לנסוע ליעד באמצעים אחרים, או עבור עלויות נסיעה נוספות שנגרמו לנסיעה לשדה התעופה סכיפהול באמסטרדם או לשדה תעופה אחר. הנוסעים יכולים גם לתבוע עלויות לינה בסכיפהול או בסמוך לה ואת הוצאות הלינה, הובלה או פעילויות בלתי ניתנות לביטול ביעד.

"הרבה אנשים ציפו לחופשות שלהם בחו"ל, במיוחד אחרי שנתיים של נגיף הקורונה. אנו מצטערים מאוד שחלק מהאנשים החמיצו את הטיסה שלהם בגלל תור בקרת האבטחה הארוך. הם נאלצו להחמיץ את כל החג או חלק ממנו, ואנחנו באמת מזדהים איתם. בתקופות ובנסיבות מיוחדות אלו, אסור לנו לתת לאנשים הללו ליפול בין הכיסאות", אמר המנכ"ל נמל התעופה סכיפהול, דיק בנשופ (Dick Benschop).

נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם. צילום Depsitphotos

ז'נין יאנסן (Jeanine Janssen) – נציבת תלונות הציבור, אמרה: "אני שמחה שנמל התעופה סכיפהול לוקח אחריות כלפי הצרכנים. אנו גאים שהצלחנו לתרום לפתרון הזה. תהליך המשפט הסתיים כעת, מכיוון שאנשים מקבלים פיצוי".

סנדרה מולנר (Sandra Molenaar), מנכ"לית התאחדות הצרכנים, מרוצה מההסדר: "בדקנו אפשרות של תביעה ייצוגית ולאחר מכן נכנסנו לדיונים עם נמל התעופה סכיפהול. המאמצים המשותפים שלנו הביאו להסדר הזה, שעוזר לקבוצה גדולה של צרכנים".

נוסעים המעוניינים להגיש בקשת פיצויים לסכיפהול יכולים למלא את הטופס בכתובת: Schiphol.nl/compensation. נמל התעופה סכיפהול יבחן כל בקשה שתתקבל על בסיס התנאים וההגבלות שנקבעו. מטיילים שכבר הגישו תביעה בסכיפהול לא חייבים לעשות זאת שוב.

לאחרונה, נמל התעופה סכיפהול עובד קשה על תוכנית ההפעלה לתקופת הקיץ, המתמקדת בגיוס עובדים והפיכת העבודה בסכיפהול לאטרקטיבית יותר, תוך שיפור התהליכים בנמל התעופה של אמסטרדם.

Exit mobile version