Site icon IAS

נמל התעופה ניוארק לא יהיה עוד עם קוד העיר ניו יורק

מטוסים ממתינים להמראה בנמל התעופה ניוארק. צילום Depositphotos

אם אתם טסים לניו יורק וממנה, רוב הסיכויים שאתם מכירים את שלושת נמלי התעופה של העיר: נמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי ​​(JFK), נמל התעופה לה גוארדיה (LGA), ונמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי (EWR).

ניוארק ליברטי (EWR), מבחינה טכנית ממוקם בניו ג'רזי אך קרוב יותר לחלקים מסוימים של מנהטן מאשר ג'ון פ. קנדי ​​(JFK), כך שחלק מהנוסעים בוחרים להגיע ולעזוב ממנו. עם זאת, החל מאוקטובר 2022, ניוארק יהיה רק בעל קוד EWR, והוא יאבד את הקוד NYC .

אתרי אינטרנט בארה"ב, כמו האיירו – טיים ואחרים מדווחים כי על פי תזכיר שהופץ, ארגון חברות התעופה הבינלאומי יאט”א (IATA) הציג תקן חדש ל"ערים מרובות נמלי תעופה". עיר מרובת נמלי תעופה היא עיר עם מספר נמלי תעופה השייכים לקוד עיר אחת. ניו יורק היא דוגמה לכך.

בתזכיר נכתב כי החל מה-3 באוקטובר 2022, ל-EWR, יחד עם ארבעה נמלי תעופה נוספים ברחבי העולם, יהיה קוד עיר משלו, ויקבלו מבנה תמחור משלו. בהתבסס על התזכיר, קוד העיר לניוארק יהיה  EWR.

קוד נמל התעופה החדש של EWR ישפיע גם על יכולתם של הנוסעים לבצע שינויים בטיסה ולטוס מנמל תעופה אחר בעל קוד NYC מבלי לשאת בתשלום קנסות, כפי שהיה עד כה. נכון לעכשיו, חברות תעופה רבות מאפשרות החלפת טיסה באותו קוד נמל תעופה ללא תשלום קנס, כך שהנוסעים יכולים בקלות להחליף את הכרטיס שלהם מ-JFK ל-LGA, למשל, ללא עלות נוספת. עם זאת, כאשר לניוארק יהיה קוד נמל תעופה חדש, ייתכן שנוסעים המגיעים או עוזבים מניוארק יצטרכו לשלם אם הם ירצו לשנות את הכרטיס שלהם לנמל תעופה אחר בניו יורק.

Exit mobile version