Site icon IAS

נמל התעופה ברלין ברנדנבורג (BER) משדרג את הליך העלייה למטוס

ברלין ברנדנבורג מציע שירות זיהוי פנים המחליף את כרטיס העלייה למטוס. צילום לופטהנזה

נמל התעופה ברלין ברנדנבורג מציג את BER Traveller – שירות דיגיטלי לבקרת גישה ביומטרית, שנכנס לתוקף, לנוסעי קבוצת לופטהנזה. בשלב ראשון השירות מיועד בלבד לחברי מועדון היוקרה של HON Circle. בעבר הנוסעים נאלצו להציג את כרטיס העלייה למטוס כדי להגיע לנתיב המועדף של בקרת הביטחון. כעת נוסעים אלו נהנים מגישה מהירה לעמדת האבטחה דרך נתיב נפרד באמצעות זיהוי פנים.

הדרישה היחידה היא רישום חד פעמי של הנתונים הביומטריים שלהם באפליקציה של ספק השירות, FastID. הנוסעים יקבלו הזמנה באמצעות דואר אלקטרוני מחברת התעופה שלהם.

הייקה בירלנבך (Heike Birlenbach), מנהלת חוויית לקוחות בקבוצת לופטהנזה: "אנו משפרים את חווית הנסיעה של הנוסעים שלנו בטווח הארוך באמצעות שירותים ביומטריים ללא מגע מאחר שהם הופכים את תהליכי נמל התעופה לפשוטים ויעילים יותר. הלקוחות שלנו מעריכים מאוד את השירות החדש הזה בכל המקומות שבהם כבר הוכנסו בדיקות ביומטריות".

ברלין ברנדנבורג מציע שירות זיהוי פנים המחליף את כרטיס העלייה למטוס. צילום לופטהנזה

האימות בנקודות התהליך מתבצע על ידי צילום באמצעות מצלמות המותקנות באופן קבוע בנקודות המעבר והתאמת התמונות לנתוני הנוסע הביומטריים באפליקציה. השימוש בשירות הביומטרי החדש הוא וולונטרי לחלוטין וניתן למחיקה בכל עת. השלב הבא יהיה שימוש במכונות השירות העצמי של BER, מעבר דרך שער העלייה לטיסה וגישה לטרקלין קבוצת לופטהנזה באמצעות זיהוי פנים.

תומס הוף אנדרסון (Thomas Hoff Anderson), מנהל התפעול הראשי בנמל התעופה (BER) : "אנו שמחים לשתף פעולה עם קבוצת לופטהנזה, אחת מלקוחותינו החשובות ביותר, בפרויקט הגדול של זיהוי פנים באמצעות תהליכים חכמים. זהו בסיס טוב להציע את המוצר החדש "BER Traveller" גם לנוסעים של חברות תעופה אחרות. FastID הוא השותף הנכון להפוך את ההליך למהיר וקל יותר הודות לזיהוי פנים דיגיטלי".

Exit mobile version