Site icon IAS

נמלי התעופה הידידותיים ביותר לשינה מתוקה

מנוחת הנוסע, בהמתנה לטיסה. צילום freepik

בחודשים האחרונים עיכובי וביטולי טיסות היו לצערנו דבר שבשגרה, נוסיף לזה עצירות ביניים ארוכות ותמצאו עצמכם מחפשים פינה לשים את הראש עד לטיסה הבאה שלכם. מתברר ששנת לילה טובה בנמל תעופה יכולה להיות אתגר, במיוחד בנמלי תעופה גדולים עמוסים. לפני שאתם יוצאים לדרך מומלץ להתעדכן אילו נמלי תעופה מאפשרים אזורי מנוחה לנוסעים.

נמלי תעופה המאפשרים שינה חינמית

חלק מנמלי התעופה הגדולים ביותר לא רק מאפשרים לישון לנוסעים עייפים, אלא הם משתדלים להפוך את זמן ההמתנה לנוחה ככל האפשר על ידי מתן אזורי מנוחה ייעודיים עם ריהוט מתאים וזמין ללא תשלום.

נמל התעופה של דובאי (DXB) – בנמל התעופה של דובאי יש אזורי מנוחה ייעודיים עם כסאות נוחים הזמינים לכל הנוסעים ללא תשלום. עם זאת, הכורסאות יכולות להתמלא במהירות, במיוחד בעונות עמוסות. שדה התעופה מציע גם טרקליני שינה בתשלום הזמינים למשך שעה אחת עד לילה שלם במתחמים A, C ו-D.

דאלאס פורט וורת' (DFW) – נוקטת בגישה ייחודית, עם מספר אזורי נושא למטרות שונות. על פי אתר האינטרנט של שדה התעופה, המטיילים יכולים לנוח באזור ה-Relax Zone, ולבקר באזור Refresh כדי להשתמש במתקני השירותים והמקלחת. ישנן אפשרויות בתשלום גם ללינה באתר.

נמל התעופה שארל דה גול (CDG) – מציע את טרקלין פריז אינסטנט בשער K של טרמינל 2E, הבינלאומי. הטרקלין כולל 50 כסאות נוח – מיטה הנגישים לכל הנוסעים. ישנם אזורי מנוחה נוספים הזמינים גם לכל המטיילים ללא תשלום.

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי: כורסאות נוחות . צילום Depositphotos

נמלי תעופה עם אפשרויות שינה בתשלום

הרטספילד-ג'קסון אינטרנשיונל (ATL) – נמל התעופה העמוס בעולם, מציע מקומות לינה בתשלום ב-Concourse B ליד שער B16. ייתכן שתוכלו לישון בטרמינל אם תמצא מיקום נוח, אך יש לציין כי נמל התעופה מגביל כעת את הגישה למתקן בין השעות 11:00 ל-04:30 כדי למנוע מדרי רחוב לישון בטרמינל המקומי.

נמל התעופה גואנזו באיון (CAN) – מציע שינה בתשלום בטרמינל 2, שם ניתן להזמין חדרים לפי שעה. באזור זה יש גם טרקלין ספרייה שניתן להשתמש בו תמורת תשלום. שדה התעופה מכיל מספר אזורי טרקלין שבהם הנוסעים יכולים לישון, אך אין אזורי מנוחה ייעודיים עם ריהוט אופטימלי.

לונדון הית'רו (LHR) – מספק כסאות נוח בטרמינלים שלה, אם כי האתר קובע כי "אין איפה לישון בטרמינל". ישנה אפשרות שינה בתשלום שמתחילה בשהייה של מינימום שעתיים, חדרי השינה Airside בטרמינל 3, הממוקמים בטרקלין היציאה מעבר לנקודת הבידוק הביטחונית. עם זאת, באתר החברה מציינים כי מקומות הלינה סגורים זמנית.

שיקגו או'הייר (ORD) – יש מלון באתר הנמל הנגיש דרך שבילים תת קרקעיים מהטרמינלים המקומיים. נוסעים המחפשים לישון בטרמינל צרכים לוודא שהם נמצאים בטרמינל לפני סגירת המחסומים הביטחוניים. הזמנים האלה משתנים לפי הטרמינל.

אין מדובר ברשימה ממצה ולכן רצוי לבדוק ישירות מול שדה התעופה כאשר מתכננים טיול הכולל עצירת ביניים ממושכת. נוסעים הנוסעים בארצות הברית צריכים תמיד לבדוק את זמני הסגירה של עמדות ה-Transation Security Administration (TSA) עבור הטרמינלים המתאימים לפני נסיעתם. וכמובן, מגיפת ה-COVID-19 ממשיכה להשפיע על תפעול שדה התעופה, אז שים לב שתקנות שדה התעופה כפופות לשינויים.

Exit mobile version