Site icon IAS

נחתם הסכם שיתוף פעולה בין אל על מטענים ל- KUEHNE +NAGEL

מטוס הבואינג 777 של חברת אל על בתצורת המטען החדשה לאחר הנחיתה בנתב"ג . צילום אל על

אל על מטענים חתמה על עסקה עם ענקית הלוגיסטיקה הגלובלית KUEHNE+NAGEL, במסגרתה תפעיל כ-150 טיסות מטען מסין לאיטליה דרך ישראל עם ציוד למלחמה בקורונה בין החודשים אפריל לאוקטובר. בימים הקרובים תפעיל אל על מטענים  2 טיסות יומיות מסין דרך ישראל לאיטליה . טיסות המטען של אל על בחזור מאיטליה יעברו דרך אנגליה, צרפת, גרמניה, הולנד ושוויץ בדרך לנתב"ג בישראל

לטובת העסקה, אל על ביצעה פרויקט הסבת 2 מטוסי 777 נוסעים לפעילות מטען ללא כיסאות בעיקר להבאת ציוד למלחמה בקורונה. בנוסף, אל על מטיסה מטען בצי מטוסי הדרימליינר הן בבטן המטוס והן בהעמסה בסיפון העליון. בתחילת השבוע בוצעה טיסת מטען בכורה של מטוס ה-777 בתצורה החדשה שלו משנגחאי לתל אביב, במסגרתה הוטסו ציוד רפואי ומיגון.

רונן שפירא, מנהל חטיבת המטענים באל על: "פרויקט זה מאפשר לאל על לפתוח טיסות קו סדירות למטען, ביבוא מאירופה על בסיס יומי, מלונדון, פריז, מילאנו, פרנקפורט, אמסטרדם וציריך. הוספת הטיסות מהווה תוספת קיבולת משמעותית למטען ביבוא מאירופה דבר שיאפשר לתעשיות הישראליות וליבואנים להחזיר את העסקים למסלולם בהקשר של החזרה לעבודה של המשק הישראלי."

יוסי כהן, מייסד KUEHNE+NAGEL ישראל: "אני שמח על כך שהצלחנו לייצר שיתוף פעולה פורה בין ענקית הלוגיסטיקה הגלובלית וחברת התעופה הלאומית של ישראל, אל על. אני בטוח שלשיתוף הפעולה בינינו לבין אל על תהיה השפעה מכריעה על היכולת של העסקים במשק הישראלי לחזור לפעילות רגילה ולתעשיות כחול לבן לחזור ולהצליח."

מטוס אל על מטענים לאחר הנחיתה. צילום אל על
Exit mobile version