Site icon IAS

נורוויג'ן סנטרל: אתר חדש לסוכני נסיעות

הנורוויג''ן ספיריט בנמל חיפה בפברואר. צילום רחפן ארז סימון, גיאודרונס

חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין משדרגת את אתר האינטרנט לסוכני נסיעות כדי לאפשר להם לבצע בקלות ובנוחות הזמנות, וכדי לקבל באופן מיידי את כל המידע הנדרש- בקליק.

האתר המשודרג, "נורוויג'ן סנטרל" (Norwegian Central) מאפשר לסוכני הנסיעות בישראל גישה ישירה למנוע ההזמנות של החברה, ה-SeaWeb ולמרכז המידע של החברה בקלות ובנוחות.

אתר האינטרנט המשודרג לסוכנים כולל מגוון חידושים ופונקציות חדשות לנוחות סוכני הנסיעות בישראל. הסוכן יוכל לגלוש לתוך מאגר מידע מרוכז ומורחב המאפשר בקלות להוריד כלים שיווקיים, חיפוש עלונים ועריכתם בהתאמה אישית מתוך ארגז כלים נרחב הכולל מודעות, באנרים, סרטונים ועוד. כמו כן, הנורוויג'ן סנטרל מספק גישה קלה ובכל זמן שנוח לסוכני הנסיעות למאגר הוובינרים החדש, הכולל מגוון סרטוני ההדרכה ואת שיעורי ה-Masterclass הפפולאריים של נורוויג'ן קרוז ליין. בנוסף, כל סוכני הנסיעות בישראל יוכלו להרשם לסמינרים ולאירועי חברת נורוויג'ן קרוז ליין ישירות דרך "הנורוויג'ן סנטרל" במהירות ובנוחות.

"אנחנו רואים בסוכני הנסיעות שותפים, ולכן פיתחנו את הכלים הטובים ביותר שישמשו את סוכני הנסיעות." אמר ניק וילקינסון, סגן נשיא אזורי של חברת נורוויג'ן קרוז ליין. "אנו צופים ביקוש רב של ישראלים להפלגות בספינות נורוויג'ן קרוז ליין בשנים הקורובות, ולכן אנו מציידים את סוכני הנסיעות בכלים הטובים ביותר לשם כך. אנו שמחים ומתרגשים להשיק את אתר הנורוויג'ן סנטרל המחודש, שמאגד את כל הכלים החשובים ביותר שלנו במקום נוח וחדשני אחד. "

אתר הנורוויג'ן סנטרל המחודש זמין בכתובת norwegiancentral.com. סוכני הניסיעות יכולים להתחבר דרך המשתמש ב Seaweb שלהם או לשלוח הודעה לדוא"ל meapartnershiprelations@ncl.com בכדי להירשם.

Exit mobile version