Site icon IAS

נופשים בגליל: מגוון סיורים מודרכים לזוגות ומשפחות

'סיורי אסנט' בנפלאות צפת. צילום טלי אראל

בימים אלה, כאשר עונת התיירות כבר בשיאה, משיקים במרכז התיירות אסנט בצפת שורה של פעילויות, סיורים ואירועים, לרווחת הנופשים בצפת ובגליל כולו:

מידי יום חמישי החל מהשעה 20:00: יתקיים סיור עששיות לילי לכל המשפחה. ממצודת צפת, דרך מערה מדהימה ועד לעיר העתיקה, נצעד לאורם של העששיות ולצלילי ניגונים ושירים קסומים. בסיור יסופרו סיפורי צפת, שחרור העיר, הסמטאות, המסורת ועוד.

מידי יום שישי בשעה 11:00: יתקיים סיור קבלת שבת מנגן ברחבי העיר העתיקה בצפת. בסיור נצעד בין הסמטאות הקסומות, בתי הכנסת העתיקים, שדרת הגלריות והעסקים, והכל לצלילי שירי השבת באווירת שישי הייחודית לעיר צפת.

טיול במערות בצפת. צילום מרכז תיירות אסנט

סיורים קולינאריים:  מובן שאי אפשר ללא קצת קולינאריה משובחת. לצד מסעדות מיוחדות בצפת, לרבות מסעדת השף סומאק שבמתחם מלון הבוטיק וילה גליליי בעיר, ברחבי העיר העתיקה תמצאו אוכל רחוב טעים, טרי ומסורתי, כזה שאסור לפספס. באמצעות מרכז התיירות אסנט בצפת, תוכלו לרכוש שובר לסיור קולינארי אותנטי, עם חוויה קולינארית חובקת עולם ומאכלים נוסטלגיים של הסבתות של כולנו. המקומות בהם תבקרו משתנים בהתאם לימים ולשעות, אך כוללים בין היתר את המטבח של סבתא עליזה, שם תטעמו מאכלים מרוקאים וספינג' עם טעם של עוד, ביקב צפת הוותיק והקסום שם הזוג אלון יספר את סיפורם הייחודי וייתן לכם לטעום מיינות מגוונים, כאשר כל הענבים גדלים בפסגות הגליל באזור כרם בן זימרה.

תחנה קסומה נוספת מחכה לכם אצל זהבה מלכת הפריקסה של ישראל. שם תוכלו להיחשף למאכל הכי מנחם, עם פריקסה טוניסאי אמיתי או קוסקוס ומאכלים טוניסיים נוספים. את המאכלים האשכנזיים תוכלו לפגוש אצל מנדיס במגוון טעימות של צ'ולנט או קיגל וכו'. הסיור לעיתים גם כולל פלאפל במתכון בן 30 שנה בפלאפל יצחק, מחלבה צפתית וותיקה ומסורתית ומאכלים נוספים.

לפרטים נוספים והזמנת מקום, טל': 077-8040574

Exit mobile version