Site icon IAS

נוסעי ריינאייר, הכסף בדרך אליכם!

מטוס ריינאייר.צילום Ryanair

בשורה לנוסעי חברת ריינאייר (Ryanair) הממתינים להחזרים כספיים על ביטולי טיסות. חברת טיסות החסך האירית, הגדולה באירופה, הודיעה היום (ו', 3 ביולי) כי היא מאיצה את ההחזרים הכספיים לנוסעים שטיסתם בוטלה בין מרץ ליוני 2020 ועד סוף החודש 90% מהנוסעים יזכו להחזר כספי.

מרגע שנפתחו משרדי החברה בדבלין, ב-1 ביוני 2020, צוותי ההחזרים הכספיים הונחו להאיץ את ההחזרים הכספיים: כל ההחזרים הכספיים לטיסות של חודש מרץ שולמו לטענתה.

בסוף חודש יוני, 50% מההחזרים של חודש אפריל שולמו.

עד ה-15 ביולי, יטופלו יתרת ההחזרים של חודש אפריל.

בסוף יולי, החזרי חודש מאי ורוב חודש יוני יטופלו. נתונים אלו כוללים נוסעים שקיבלו שוברי נסיעות ו/ או טיסתם נדחתה לחודשים יולי, אוגוסט וספטמבר.

ריינאייר קראה גם לאתרים המקוונים (OTA) למסור פרטים מדויקים של ההזמנות שלהם כדי שהחברה תוכל לפעול גם להחזרת כספים אלו. חלק מההחזרים של ריינאייר נחסמים בגלל שהאתרים משתמשים בכתובות דוא"ל מזויפות וכרטיסי אשראי וירטואליים בעת ביצוע הזמנות, שלא ניתן לייחס אותם לצרכן הבודד. ריינאייר קוראת לכל הלקוחות שטרם קיבלו את ההחזר שלהם לפנות לשירות הלקוחות של האתרים המקוונים כדי להבטיח שהם יפעלו בשיתוף פעולה עם חברת התעופה לטפל בבקשות ההחזר הכספי.

ריינאייר תפעל לפי הנחיות האיחוד האירופי. צילום ריינאייר

מנכ"ל ריינאייר אדי ווילסון (Eddie Wilson) אמר: "אנו שמחים על ההתקדמות המשמעותית במהלך חודש יוני בנושא ההחזרים הכספיים עקב ביטולי הטיסות. מעל 90% מהנוסעים שהזמינו ישירות בריינאייר וביקשו החזר כספי עבור נסיעות בין מרץ ליוני יקבלו את ההחזרים שלהם לפני סוף יולי. עם זאת, מדאיג כי חלק משמעותי של לקוחותינו, שביצעו הזמנות דרך צד שלישי / סוכנויות נסיעות מקוונות, טרם קיבלו את ההחזרים שלהם מכיוון שמסרו כתובות דוא"ל מזויפות או פרטי כרטיסי אשראי וירטואליים עבור לקוחות אלו."

"אנו מדגישים עובדה זו בפני הרגולטורים באירלנד (CAR) ובבריטניה (CAA) שכן הדבר ממחיש שוב מדוע נדרשת רגולציה דחופה של אתרים לא מורשים בכדי להבטיח כי יספקו לחברות תעופה כתובות דוא"ל מדויקות ופרטי תשלום תקפים עבור כך שנוכל לעבד החזרים כספיים ללקוחות אלו במהירות וביעילות", הוסיף אדי.

"אנו נמשיך לעבוד על ההחזרים האלה במהירות האפשרית ונעודד לקוחות שטרם ביקשו החזר כספי לעשות זאת מול צוות שירות הלקוחות שלנו במטרה להעניק מענה לבקשתם במהירות האפשרית", סיכם אדי ווילסון.

 

Exit mobile version