Site icon IAS

מתפנקים במלון רמדה חדרה מרשת ג'ייקוב: חופשה גדולה במרחק קצר

מתפנקים במלון רמדה חדרה מרשת ג'ייקוב. צילום שוש להב

עונת החורף מעוררת חשק להתארח במקום חמים נעים ומפנק, וללא צורך לנסוע לקצווי תבל כדי לבלות בו. אז כזה הוא רמדה ריזורט חדרה. לאחר שהוא נרכש ע"י רשת המלונות החדשה ג'ייקוב, עבר רמדה ריזורט חדרה מתיחת פנים רצינית בהשקעה של כ-35 מיליון ₪, שניכר בכל פינה במלון ומשלים את העיצוב בסגנון מהודר ואלגנטי בנגיעות אווירה ים תיכונית. המלון נמצא ממש על רצועת החוף, מהיפות בישראל, ואכן הנוף שנשקף מזכיר יעד טרופי רחוק ולא את ישראל הקטנה שלנו. ברמדה ריזורט חדרה מרשת ג'ייקוב, 171 חדרים מודרניים ומאובזרים, כולם פונים אל נוף חוף הים עם הלגונה המרהיבה והציורית שבו, והמרחק לים הינו במרחק הליכה קצרצר והוא מתהדר בהיותו אחד מהמלונות הקרובים ביותר לחוף ים הקיימים בישראל.

רשת ג'ייקוב מעניקה שירות מכל הלב ועם גישת שירות בלתי מתפשרת. הצוות אדיב ויעיל, החדרים מפוארים (דלאקס, סוויטת דלאקס וסוויטת פרימיום), נוחים ונקיים, מאובזרים היטב לנוחות האורחים בו. חדר האוכל הנרחב צופה בויטרינת ענק היישר אל הגלים התכולים בתחושת מרחב ונופש. ארוחת הבוקר מעוררת תיאבון במיוחד, בהיותה מגוונת עם שלל מטעמים, כמו מזנון לחמים ומאפי הבית, עמדת בריאות, מזנון גבינות, סלטים, דגים מלוחים, כנאפנה, פנקייק, שקשוקה, בורקס טורקי ועוד ועוד. יש אפשרות להגיע רק לארוחת הבוקר ללא לינה, ועלותה היא 120 ש"ח לסועד. על כל הטוב הזה מנצחת ענת שאול – מנכ"לית המלון הנמרצת והמקצועית.

מתפנקים במלון רמדה חדרה מרשת ג'ייקוב. צילום שוש להב

ואם לא מסתדר לכם ללון כאן, אך נפשכם חפצה לטעום ממנעמי המלון, ישנה האפשרות להגיע ליום כיף הכולל ארוחת בוקר ופינוק באושן ספא, במחיר זוגי החל מ-750 ₪, ותקבלו יום נהדר שכולל את כל מתקני הספא, מתחם מרחצאות עם בריכה מקורה שפתוחה כל ימות השנה, ג'קוזי, סאונה פינית, סאונה לחה, חדרי רחצה, חדר מנוחה וחדר כושר. ישנם גם מבצעים אחרים בספא במחירים נוחים ובנוסף, קיים גם תפריט טיפולים אקסקלוסיבי, בו כל טיפול מציע לאורח מסע לארץ שונה (תיאלנד, מלזיה, אמריקה הצפונית, הודו ומרוקו), הלוקח חומר גלם אחר ואקזוטי, שהיה בשימוש טיפול עתיק יומן עד עצם היום, ושם אותו במרכז הטיפול.

רמדה חדרה מציע גם חלל רחב ידיים לאירועים, כנסים ושמחות וחדרי ישיבות, וכל אלה מותאמים למגוון קהלים. ממול למלון חניה רחבת ידיים ללא תשלום. בקרבת המלון תוכלו למצוא מתחם שופינג באוויר הפתוח ובתוכו בריכת גלישה ראשונה מסוגה בארץ, אזור החלקה על הקרח, מתקני משחק לילדים, ועוד. במרחק נסיעה של כמה דקות ניתן לטייל בנחל חדרה, מסלול האקליפטוס, נחל מסלול, נחל  אלכסנדר ועוד.

במהלך חודשי החורף תוכלו למצוא מחירים שווים להתארח במלון, החל מ-620 ₪, בתנאי אירוח של שני לילות, על בסיס לינה זוגית וארוחת בוקר.

כתובת: רחוב רחבעם זאבי 2, חדרה. לפרטים נוספים: הזמנות 6367*, במייל או באתר

Exit mobile version