Site icon IAS

מתחם הבוטיק 'וילה גליליי': הצעות מפנקות ליום העצמאות

פתיחה מחודשת ל'וילה גליליי' צפת. צילום יח"צ

מלון הבוטיק היפה, 'וילה גליליי' פתח שעריו מחדש לאחר סגר הקורונה, אך בשל מגבלות הקורונה והאיסור על מופעי ענק, וכן מגבלת השתתפות ילדים מתחת לגיל 16 מאחר ולא חוסנו, האירועים הגדולים של יום העצמאות לא יתקיימו השנה. אך אל דאגה – במלון הבוטיק 'וילה גליליי' החליטו להפיק ארועי עצמאות בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומגבלות הקורונה, ומציעים חבילה אטרקטיבית במיוחד לאורחי המלון ביום העצמאות.

במסגרת חבילת יום העצמאות במלון, כל אורח שיזמין לינה וארוחת בוקר, יהנה מארוחת ערב מפנקת ללא תשלום, במסעדת השף החדשה 'סומאק '(sumac) הנמצאת בימים אלו בהרצה, לאחר חודשים של הקמה ובניית תפריט גלילי עשיר במיוחד. בנוסף, יהנה האורח מערב 'בירה ונשירה' עם הזמר עודד שמואלי ומפינוקים נוספים.

כמו כן, בוילה גליליי החליטו לפתוח את בריכת הרחצה במקום, מוקדם מהרגיל ואורחי המלון במהלך יום העצמאות יוכלו להנות גם מרחצה בבריכת המלון. "החלטנו להפיק עבור לקוחותינו ערב חווייתי ובלתי נשכח ולפנק את באי המלון בארוחת ערב חגיגית ,לרגל יום העצמאות,  במסעדת השף החדשה ופעילות של 'בירה ונשירה', עם מיטב השירים, זאת במקום הבמות חוגגים בוילה גליליי", ציינו במלון.

לפרטים נוספים והזמנות: 046999563

ובאתר: https://www.villa-galilee.com/

Exit mobile version