Site icon IAS

מתארחים ב'אלמא': מלון ומרכז אומנויות בזיכרון יעקב

מבט מבחוץ על מלון אלמא. צילום איתי סיקולסקי

אלמא, מלון ומרכז לאומנויות בזיכרון יעקב, פותח את שעריו לאחר שהיה סגור בחודשים האחרונים, בעקבות הנחיות משרד הבריאות. החל מ- 4 למרץ, אורחים בעלי "תו ירוק" מוזמנים להנות מחופשה ישראלית ייחודית, המשתרעת על פני יותר מ-100 דונם, באחת מהנקודות היפות בישראל, מעל מדרונות חורש טבעי על רכס הר הכרמל הצופה לים התיכון. המלון משלב באופן ייחודי אירוח מלונאי ברמה הגבוהה ביותר, עם פעילות אמנותית איכותית בתחומי המוזיקה, אמנות פלסטית ואומנויות הבמה.

בכניסה למלון, האורחים יצטרכו להציג את תעודת ה"תו הירוק", או תעודת מחלים או תעודת מתחסן – בתנאי שעבר שבוע מקבלת המנה השנייה, או הצגת בדיקת קורונה שלילית שבוצעה עד 72 שעות לפני ההגעה למלון. עבור ילדים מתחת לגיל 16 יש להציג בדיקת קורונה שלילית שבוצעה עד 72 שעות לפני ההגעה למלון.

חדר במלון אלמא. צילום גדעון לוין

המלון, אשר נפתח בשנת 2015, הינו קומפלקס יחיד מסוגו המציע לאורחיו מרכז אמנות בינלאומי לצד חוויות אירוח איכותית. המרכז נפתח לאחר 8 שנות תכנון ושימור במבנה הנחשב לאחד משיאי היצירה הארכיטקטונית בישראל, שזיכה את מתכננו יעקב רכטר בפרס ישראל לאדריכלות בשנת 1972, וזאת בהובלתה של לילי אלשטיין, שעסקה רוב חייה בקידום אמנות, קליטת עלייה וצמצום פערים חברתיים.

אורחי המלון יוכלו להנות ממגוון חבילות לינה, ביניהן, חבילות לינה עם הופעה, חבילות אמצע שבוע, סוף שבוע, חבילות ספא ועוד. כן ממשיך אלמא בשיתוף הפעולה עם מועדון הזאפה, במסגרתו מתקיימות מגוון הופעות שונות ומגוונות של מיטב האמנים בישראל הכוללים פרפורמרים מובילים, מופעי סטנד-אפ, והופעות ייחודיות נוספות, המתקיימות במהלך השבוע.

לפירוט חבילות לינה: חבילות לינה

להזמנות: 077-7356321 או אתר אלמא

כתובת: יאיר 1, זכרון יעקב, טלפון: 04-630-0111

פייסבוק | אינסטגרם

Exit mobile version