Site icon IAS

מתאהבים בירושלים: שני סופי שבוע שכולם אהבה במיטב מלונות העיר

הנוף המרהיב הנשקף ממלון ענבל בירושלים. צילום שוש להב

ולנטיין דיי מתקרב ובא, ובין בידוד אחד לבדיקה שנייה, כולנו כמהים לטיפת אוויר, לחופש שימלא אותנו בכל מה שהשנתיים האחרונות נטלו מאתנו. נדמה שהחופש כל כך רחוק ולא בשליטתנו, אבל לפעמים הוא קרוב יותר ממה שאנחנו יכולים לדמיין… הוא מונח בכף ידנו. אז בואו נצא לדרך אל עיר הנצח, עיר הבירה היפהפייה שלנו, ננשום בה אוויר צלול כיין ונצלול לסופ"ש עתיר בחוויות תרבותיות, עשירות ומעשירות. זה אולי לא יעלים את הקורונה, אבל בהחלט ימלא לנו את הלב… אז כולנו מוזמנים להתאהב בירושלים!

בשני סופי שבוע 10-12.2 ו-17-19.2 מציעים מיטב בתי המלון שבעיר ירושלים: ממילא, איביס, מצודת דוד, הרברט סמואל, ענבל, פוסט הוסטל, וולדורף, אברהם הוסטל, וורט, סינמה הוסטל, ליידי שטרן, ברון מחנה יהודה, המלך שלמה, חבילות לינה ייחודיות שכוללות הופעות, הרצאות, סטנד-אפ וסיורים בעקבות סיפורי אהבה ירושלמים. כל אחד מבתי המלון שברשימה ימותג בהתאמה לפסטיבל "מתאהבים בירושלים" וכל אורח יקבל עם כניסתו למלון, צמיד אשר יאפשר לו ליהנות מכלל שפע הפעילויות. פסטיבל "מתאהבים בירושלים" הוא יוזמה של הרשות לפיתוח ירושלים, המשרד לירושלים ומורשת, עיריית ירושלים והוא נערך במסגרת קמפיין החורף של עיריית ירושלים.

עדן הראל ועודד מנשה במופע. צילום ענת רום

הופעות חמישי ערב (יעברו בין בתי המלון) 

פאנלים – יעל דורון (חתונה ממבט ראשון), מעיין ויובל מאפליקציית היכרויות אלגו, אלירן מלכא ושחקני הסדרה "שבאבניקים" מדברים על שידוכים.
הופעה זוגית מוזיקלית – מיכאל ושלומית גריילסאמר.
ערב מספרי סיפורי אהבה ירושלמית בהשתתפות נגנים ואמנים, שיחה עם הפסיכולוגים יעל ודני (חתונה ממבט ראשון), קובי אריאלי – סטנד אפ זוגיות.

הפסיכולוגים יעל ודני (חתונה ממבט ראשון). צילום דרור ג'ימי בנימיני

הופעות שישי וסיורים ברחבי העיר

עדן הראל ועודד מנשה, סיון רהב מאיר וידידיה מאיר, קובי ועירית לינור, שהרה בלאו – על אהבה, עינת ברזילי – אהבה בקולנוע וספרות ירושלמית (כולל הקרנה), שרית ישי לוי – הרצאה: מלכת היופי של ירושלים.

ערב שבת ושבת בסיורים ברחבי העיר

ערב מספרי סיפורי אהבה, טיש שבת בהשתתפות סיוון רהב מאיר, קובי אריאלי, ידידיה מאיר, ועדן הראל. הרצאה שרון ווייספלד – מנחת זוגות, קובי ועירית לינור, ענת לב אדר – הרצאה על ספרה: "כותבת ומוחקת אהבה". סיורי ערב שבת וקבלת שבת.

 בנוסף, יזכו הנופשים לצפות כיצד לרגל הפסטיבל, מתמלא גשר המיתרים העוצמתי בלבבות ולבקר אף בגשר מנעולים מיוחד – ממש כמו באירופה. האם אתם מוכנים להתאהב?

הצעת נישואין בלב מתחם התחנה בירושלים. צילום באדיבות מתחם התחנה
Exit mobile version