Site icon IAS

משרד התיירות של הפיליפינים השיק קמפיין תיירותי חדש בשם BBMG

טרסות האורז המפורסמות בפיליפינים. צילום באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים (DOT)

משרד התיירות של הפיליפינים השיק אתמול (שישי), בשגרירות הפיליפינים בתל אביב, קמפיין חדש, במסגרתו פיליפינים המתגוררים בישראל, יסייעו בקידום תנועת התיירות לארץ האיים ויהפכו לשגרירי תיירות בישראל, BBMG – Be My Guest.

ההשקה התקיימה במעמד שגריר הפיליפינים בישראל, פדרו לילו, ובכירים ממשרד התיירות של הפיליפינים, שהגיעו ממנילה ולונדון. כמו כן, השתתפו באירוע מנהיגים ומנהיגות של הקהילה הפיליפינית המתגוררת בארץ. בישראל מתגוררים פיליפינים רבים והם יוכלו לסייע רבות בקידום תנועת התיירות, באמצעות הזמנת המטיילים הישראלים לגלות את אחת המדינות היפות והמיוחדות בעולם. הקמפיין נושא פרסים.

בתוך כך, משרד התיירות של הפיליפינים ושגרירות הפיליפינים בישראל, באמצעות השגריר החדש, פדרו ליילו, נערכים לקראת היריד הבינלאומי בתל אביב IMTM, שזו השנה התשיעית ברציפות שבה הפיליפינים משתתפת בתערוכה. לארץ הגיעה משלחת רמת דרג מהפיליפינים וכן סיטונאי תיירות מובילים, שמעוניינים לקדם את תנועת התיירות לארץ האיים הקסומה. ביתן הפיליפינים ישתרע על שטח של 70 מטר רבוע, וכמדי שנה, צפוי ביתן הפיליפינים למשוך אליו מבקרים רבים.

שרת התיירות של הפיליפינים, כריסטינה גרסיה פרסקו, הצהירה כי היעד של הפיליפינים לשנת 2023 הוא להגיע ל-4.8 מיליון תיירים מרחבי העולם, כאשר  בשנת 2022 ביקרו בפיליפינים 2.46 מיליון תיירים, מעבר לתחזית שעמדה על 1.7 מיליון. שנת השיא בתיירות מישראל לפיליפינים הייתה 2019 עם 22,851 תיירים. בחודשים פברואר עד סוף דצמבר 2022 ביקרו בפיליפינים 9,711 תיירים מישראל, והצפי לשנת 2023 להגדיל בצורה משמעותית את מספר המטיילים מישראל למדינת האיים המרהיבה, הפיליפינים.

במיפגש השקת הקמפיין התיירותי בשגרירות הפיליפינים. צילום יח"צ
Exit mobile version