Site icon IAS

משרד התיירות של הפיליפינים הודיע היום על פתיחתה למחוסנים

נופים במדינת האיים היפייפיה, הפיליפינים. צילום באדיבות לשכת התיירות הפיליפינית

בשורה חשובה מהפיליפינים: ארץ האיים האקזוטית תיפתח לתיירים, שמחוסנים באופן מלא, החל מה-10 לפברואר 2022. המשמעות האופרטיבית היא שתיירים מחוסנים מישראל יוכלו להיכנס לארץ האיים ללא צורך בויזה למשך 59 ימים.

ההחלטה הדרמטית היום מבטלת את הצורך בבידוד בכניסה לפיליפינים. נדרשת בדיקת PCR, עד 48 שעות בטרם ההמראה מישראל. וכן הצגה של תעודת התחסנות, בחיסון המוכר על ידי ארגון הבריאות העולמי ((WHO. רק תיירים מחוסנים ממדינות שבהן יש פטור מויזה יורשו להיכנס לפיליפינים. ישראל נכללת ברשימה זו והיא אף היחידה, ביחד עם ברזיל, שבה אין צורך בויזה למשך 59 ימים.

שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט, מסרה היום את ההצהרה על פתיחת השמים לפיליפינים, לאחר שהדבר קיבל את אישור רשויות הבריאות במדינה ((IATF-EID. שרת התיירות הודתה לרשויות הבריאות במדינה על אישור יוזמת משרד התיירות של הפיליפינים להתיר לתיירים לבקר במדינה. לדבריה, הדבר ישפיע על הכלכלה ועל הצמיחה, שכן התיירות נחשבת לאחד הענפים החשובים בפיליפינים. הפיליפינים מהווה עולם קסום עם 7,641 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם, עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק.

מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה; שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים; איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת. המבקרים בפיליפינים יגלו שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה, בהם שבטים נידחים המנהלים אורח חיים מסורתי מזה אלפי שנים. מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה.

www.itsmorefuninthephilippines.co.il

www.morefunawaits.com

נופים בארץ האיים. צילום באדיבות משרד התיירות הפיליפיני
Exit mobile version