Site icon IAS

משרד התיירות: "עוד לא אבדה חופשתנו"

יואל רזבוזוב - שר התיירות. צילום בנוביץ' תקשורת, משה חרמון

כמדי קיץ נהנים המלונות וחדרי האירוח התיירותיים מביקוש שיא, והשנה, הביקוש אף גובר כתוצאה מהעדפת ישראלים רבים להישאר לנפוש בארץ בעקבות מגפת הקורונה. עקב כך, משרד התיירות מקדם אפשרויות חופשה בישראל במחיר השווה לכל נפש, במגוון תיירותי רב, ובכל חלקי הארץ. זאת מבלי לפגוע בתחרותיות בענף המלונאות בישראל.

במסגרת הפעילות להוזלת מחירי הנופש בישראל, מעלה היום משרד התיירות קמפיין חדש הכולל הצעות לאירוח באלפי חדרי לינה ברחבי הארץ, לפי מדרגות מחירים אטרקטיביים, לכל אורך חודש אוגוסט.

הקמפיין מציג קרוב ל-100 מתקני אירוח תיירותיים, בהם 11 חדרים ומעלה, המציעים חדרי אירוח בשלוש קבוצות מחיר – מדרגה 1: עד 500 ₪, מדרגה 2: 501-750 ₪, מדרגה 3: 751-1,000 ₪. זאת כאשר המחירים כוללים מע"מ ומדובר על חדרים סטנדרטיים, ללילה, לזוג, ללא ארוחת בוקר, המוצעים לכל אורך חודש אוגוסט.

ההצעות מפורסמות באתר האינטרנט של המשרד: www.i-israel.co.il   שמפנה את הציבור לאתרי המכר של מקומות הלינה שיבחרו. מתקני האירוח, שמוצגים באתר, עומדים בתנאים שהציב המשרד למי שלוקח חלק בקמפיין: אין התניה של מספר לילות מינימלי, והמחירים המובטחים זהים למחירים שנמצאים במערכת ההזמנות של מקום הלינה. משתתף שלא יעמוד בתנאים, יוסר מהקמפיין.

שר התיירות, יואל רזבוזוב: "מעבר למלחמה החשובה ביוקר המחייה, אותה אני מוביל כשר בממשלה, חשוב לי שידעו עד כמה המדינה שלנו מדהימה ומלאה במקומות שכדאי לבקר ולנפוש בהם – במיוחד בחודש אוגוסט כשהילדים לא במסגרות. חופשה בישראל היא לא לעשירים בלבד, ולכן אנחנו יוצאים בקמפיין שמוכיח את זה".

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "משרד התיירות פועל להנגיש לציבור הישראלי חופשות זולות בארץ ולעידוד תיירות העממית בחודש הקרוב. אני מקווה שהקמפיין, שיוצר תחרות, ישפיע על המחירים גם במלונות שאינם משתתפים הפעם בקמפיין. אנחנו מזמינים את הציבור הישראלי לנפוש ולטייל בישראל במגוון האתרים האטרקטיביים שיש לה להציע, ובמחירים סבירים".

לשכת הפרסום הממשלתית
Exit mobile version