Site icon IAS

משרד התיירות יחנוך מחר את הביתן הישראלי ביריד ITB ברלין

הביתן הישראלי באחת מתערוכות ITB בברלין. צילום עירית רוזנבלום

מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר, יחנוך מחר (ג') ביחד עם בכירי תעשיית התיירות בישראל ובנוכחות שגריר ישראל בגרמניה, רון פרושאור, את הביתן הישראלי בתערוכת התיירות הגדולה בעולם ITB, המתקיימת לראשונה מאז הקורונה באופן פיזי בברלין. בהמשך היריד ייפגש המנכ"ל, שחר, עם השר הממונה על התיירות במשרד הכלכלה הגרמני, דיטר יאנאצ'ק, ראשת העיר ברלין, פרנציסקה גיפי, מנכ"ל מרכז הכנסים, דירק הופמן, נשיא איגוד תעשיית התיירות הגרמנית DRV, נורברט פיביג, מזכ"ל ה-UNWTO, זוראב פולוליקשבילי ועם בכירים נוספים, שגם יגיעו לביתן להתרשם.

הביתן הישראלי, שהקים משרד התיירות ישתרע על שטח של 600 מ"ר ויציגו בו 41 גופים בתעשיית התיירות של ישראל, וביניהם מלונאים, סוכני נסיעות, חברות תעופה ועמותות תיירות אזוריות. הביתן עוצב השנה בסימן הנגב, והוא כולל עמדת צילום מגנטים על רקע נופי הדרום, לצד עמדה מעוצבת, המציעה טעימות מיינות ישראליים ואוכל ישראלי אותנטי. כמו כן ניתן יהיה לקבל מידע על מגוון חבילות תיירותיות לישראל לפי תחומי עניין.

ביריד, שיימשך שלושה ימים, צפויים לקחת חלק כ-180 אזורים תיירותיים ומדינות מרחבי העולם, וישתתפו בו עשרות אלפי אנשי התעשייה ועיתונאים. השנה היריד סגור לקהל הרחב.

גרמניה היא מדינת המקור החמישית בעולם במספר התיירים המגיעים ממנה לישראל. בשנת 2019, טרם התפרצות מגפת הקורונה והסגרים שפקדו את העולם בעקבותיה, עמד מספר התיירים הנכנסים לישראל מגרמניה על שיא של מאתיים ותשעים אלף.

מנכ"ל משרד התיירות דני שחר: "אנחנו פועלים למצות את הפוטנציאל העצום בשיתוף פעולה תיירותי בין ישראל לבין גרמניה, שאת פירותיו ראינו במשך שנים. אנחנו מחזקים ומהדקים את היחסים בין המדינות, תוך הרחבת התיירות ההדדית".

עוד צפוי מנכ"ל המשרד, שחר, להשתתף ב"שולחן עגול" בו יוצג לסוכני נסיעות גרמנים, הפוטנציאל של התיירות המדברית בישראל לתיירים עצמאיים ולקבוצות. כמו כן ייפגש המנכ"ל עם סוכני תיירות גדולים באירופה, ויחשוף בפניהם את הפוטנציאל העסקי של שיווק התיירות לישראל. בנוסף, הוא ייפגש עם מספר חברות תעופה לבחינת פתיחת קוים לנתב"ג ולרמון. המנכ"ל יקיים ביריד מסיבת עיתונאים לאור אסטרטגיית המשרד וההתעניינות הקיימת בהשקעות, בתמיכה ביזמים ובפיתוח תשתיות תיירותיות בשנים הקרובות.

שוק התיירות הגרמני נחשב למרכזי בעולם, עם תרבות מפותחת מאוד של נסיעות לחו"ל. כמו כן, מסקרים שערך משרד התיירות עולה, כי כמחצית מהתיירים הגרמנים שביקרו בישראל שבו לבקר בשנית.

Exit mobile version